Anonym (samma här) skrev 2011-11-01 18:35:25 följande:
Jag sitter också i ungefär samma sits, dock är han en av cheferna på mitt arbete villket gör allt lite
mer komplicerat. Det jag har reagerat på är att han ställer sig väldigt nära mig när det är något vi
behöver prata om, vid överlämning av något så snuddar han alltid vid mina händer, fingrar trots att det inte
behövs. Jargongen blir högre från hans sida om jag befinner mig i närheten, lite som att jag ska uppmärksamma att han är där.
Nu kan det ju vara så att jag läser in för mycket i hans agerande men det pirrar allt lite extra.
Någon kunnig som kan säga om det går åt ena eller andra hållet
Ja men exakt! Killen jag är lite småkär i verkar också prata extra högt för att visa att han finns, typ, när jag är i närheten. Vi pratar jättemycket, men det är så svårt att veta vad han tycker! Han kanske är sån till sättet, att han gärna pratar mycket med alla, eller så är han intresserad precis som jag... Har lagt märke till att han gärna går på toaletten med mera samtidigt som jag så att vi möts på vägen dit och kan prata... :)
Det är jobbigt att inte veta! Vi kanske lägger märke till saker dom gör för att vi är intresserade, eller så har vi turen att dom känner som vi. Dock kommer jag och den här killen inte jobba ihop så länge till, cirka en vecka. Sen vet jag inte ens om vi kommer ses något mer....