Inlägg från: QueenObscene |Visa alla inlägg
  • QueenObscene

I vilken ålder är det okej att bjuda sina barn på stryk?

Kanske ni bör vänta tills han är 15, det känns ju lite mer rätt då när han är moppe- & byxmyndig. Sen är det väl bara att mata på?
    Ni kanske kan göra det hela till en familjedag och klä ut er till era favoritkaraktärer i "Tekken"?

• QueenObscene

... Och jag tycker absolut han bör bli medvetslös, men rikta inte så många sparkar mot huvudet, han måste ju minnas händelsen för att han ska förstå konsekvenserna av våldet.

• QueenObscene
    Kaupa Jaur skrev 2011-11-01 17:54:16 följande:
    Nej, då finns ju risken att han tycker vi är coola! Det här ska vara riktigt hemskt för honom, ett riktigt karateslagsmål liksom. Men jag håller också med dig om att 15 verkar vara en bättre ålder.
    Nää, han ska ju se hur läskiga spelen kan vara i verkligheten. Att få dyngstryk av en jätte med tigerhuvud och en liten asiatisk tjej är inte att leka med, han kommer att bli skiträdd.
  • QueenObscene
    vampyria2 skrev 2011-11-02 12:42:38 följande:
    Fan vad förbannab jag blir på såna här korkade inlägg, hur fanken tänker ni här????  Varför har ni inte gett ungen spö från början, hur tror ni att det känns om ni börjar nu??? jag har gett mina lite små smällar från dag ett så de sakta men säkert vänjer sig och på det viset inser att det är INTE så man ska göra!!!!!!
Svar på tråden I vilken ålder är det okej att bjuda sina barn på stryk?