• loveyoo

Skulle jag passa i kort hår?

Jag vill klippa mig korthårig då jag har en liten kille på 8 månader som håller på att slita av allt hår på mig Men problemet är att jag är så rädd för att inte passa i kort hår :-/
    Tror ni jag skulle passa i kort hår eller ska jag behålla det långa och stå ut med att min lille kille sliter i det ?

Hampus 2008
  • Svar på tråden Skulle jag passa i kort hår?
  • Kya

sätt upp det? jag hade hår ner till höfterna när jag hade mina bebisar.

Om en svart katt korsar din väg betyder det att katten är på väg någonstans.
  • virre85

ett tips är att kolla på taaz.com där kan du testa olika frisyrer

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • Felidae

Tror att ditt ansikte skulle komma fram mer i kort hår, speciellt kindkotorna. Sätt upp håret annars?

• loveyoo

Tyvärr hjälper det inte med att sätta upp håret, det är uppklippt så allt hänger inte med i tofsen :-/

Hampus 2008 <3 Bebis bf Mars 2011 <3
  • Kya

men det ser ju inte ut att vara så uppklippt? det är ju modernt att ha en tofs högt upp på huvudet nu. och så kan du ha lite extra klämmor om det iaf hoppar lös nån slinga.
    om du inte klipper håret jättekort så kommer det fortfarande vara lätt för din bebis att slita i håret... 

Om en svart katt korsar din väg betyder det att katten är på väg någonstans.
  • Glädje58

Klipp kort och passa på att färga det mörkt när du ändå är igång    Solig

• loveyoo
    Glädje58 skrev 2011-11-01 17:56:49 följande:
    Klipp kort och passa på att färga det mörkt när du ändå är igång    Solig
    Hampus 2008 <3 Bebis bf Mars 2011 <3
  • Glädje58

Du kommer bli jättesnygg  Glad

Passa sedan på att tacka din lille kille att det var hans beteende som gjorde dig så fin  Skrattande

• MammaAmy

skulle nog inte våga göra det faktist.. men testa taaz.com verkligen bra sida o kolla ;) gjorde ja en gång i tiden då ja bytte till blont ;)

Svar på tråden Skulle jag passa i kort hår?