Inlägg från: viochdu |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Snickesnacketråden
  • viochdu

    Hjälp gärna till att göra en roligare presentation.

    Tänkte jag skulle sätta slemtorsk på det. Hon skriver så bra!

  • viochdu

    Vet inte vem som la in bilden. Men jag ändrade den till en bild jag gjort i photoshop. Hoppas det kändes okej!

  • viochdu

    hjälp gärna till att godkänna nya medlemmar. det hitta ni under MEDLEMMAR-ANSÖKANDE, sen är det bara att trycka tillåt om du känner igen personen från vår förra tråd, annars gör ju ngn annan det!..

  • viochdu
    Choccolat skrev 2011-11-02 10:04:06 följande:
    Herre jösses vad avancerat det här va då!!! Ha ha!!! Jättebra initiativ!!!
    Man lär sig fort!!  :)
  • viochdu
    SmoochiePoo skrev 2011-11-02 16:30:00 följande:
    Hoppas på att kunna dela med mig av tester snart med! ÄL i helgen så har bunkrat upp med ÄL stickor och TL grav.test! 

    Håller tummarna för att vi alla får stora fina plus snart! Solig 
  • viochdu
    Guacamole skrev 2011-11-02 17:34:18 följande:
    jag längtar till imorgon då jag kan testa igen.

    Annars så ska jag börja plugga på måndag så måste hitta något fint att ha på mig.. Tänkte iaf ett par nya jeans men hittar inga jag gillar i min storlek :(

     
    Det går fortare än va man tror tills imorgon :)

    Jag kan bara ha gins från Gina. Jag är en pygme så alla är as stora eller skita långa för mig..
  • viochdu
    viochdu skrev 2011-11-02 17:36:02 följande:
    Det går fortare än va man tror tills imorgon :)

    Jag kan bara ha gins från Gina. Jag är en pygme så alla är as stora eller skita långa för mig..
    gins?? hur galet blev inte det där. va nog för att jag skulle skriva Gina :)
  • viochdu
    HelenFr skrev 2011-11-02 20:02:37 följande:
    Har bestämt att inte ha äl-tester denna månaden, och ingen pergotime heller, shit vad det är mycket svårare att känna av äl kan jag säga...
    När jag hade min spiral i tyckte jag att jag kände ÄL huuuuuur tydligt som helst. Men nu vettifan. Tycker mina pattar börjat hänga sen jag tog ut min spiral. Ha Ha. Innan hade jag nämligen stenhårda tuttar vid mens i flera dagar, sen blev dom lite mjukare för att sen hårdna till rejält vid ÄL. Nu är dom mest.. hm.......DEG!
  • viochdu
    Guacamole skrev 2011-11-03 19:04:43 följande:
    Har en känsla av att mensen ska komma.. känt så sen igårkväll. Börjat förbereda mig för det så att jag inte ska bli lik ledsen. 
    Försök att alltid tänka så "va fan kom nu då mens, saknar dig" :)
    Peggys skrev 2011-11-03 19:14:11 följande:
    åh va jobbigt det känns nu när man inte använt äl-test, vet ju inte om eller när jag haft äl.. använde test förra månaden.. 
    Studera dina flytningar väl. Jag hade inte en aning om att jag ens hade dom berömda ÄL flytningarna. Men idag på dass.. ja då hängde en snigel ner.... ser verkligen ut som vitan på ett rått ägg... genomskinligt geléaktig.

    Undersök!
  • viochdu
    Choccolat skrev 2011-11-04 10:09:35 följande:
    Men alla får verkligen INTE dessa berömda flytningar. Jag får det ALDRIG! Jag skulle inte för allt i världen kunna avgöra när äl är pga flytningar.. jag har typ inte flytningar så det finns inget att analysera. Så stirra dig inte blind på det, och tro inte att äl uteblev bara för att du inte fick en snigel mellan benen! =)
    Nej nej. Va inte så jag menade.. Bara att jag aldrig sett att jag själv har det och antagit att nä.. jag har inga äl flytnignar. men ÄL har jag det vet jag... Har äl Känningar till tusen. det va bara ett tips till Peggy
  • viochdu
    Choccolat skrev 2011-11-07 10:55:33 följande:
    Ja det där är absolut positivt! Hoppas ni har myst på hela helgen! =)
    ja jag håller med :)

    Finns en tråd som heter inbillningsknäpp här på FL! Iden finns det en tjej som "spår" hon säger att jag ska bli gravid november... och att jag kommer få en pojke. Hon säger att en kondom kommer spricka! Vi får väl se! Känns lite dumt om det nu skulle vara så nu när han ångrat sig. Men han säger ju oxå att OM jag skulle bli gravid trots att vi skyddar oss så skulle han inte tvinga mig till en abort!
  • viochdu

    Såna där tankar får jag hela tiden. Man känner sig dum när tankarna kommer i huvudet. Men jag tror vi alla tänkt så ngn gång.. Typ: när fan är det min tur då!! varför dom? och inte jag??

  • viochdu

    verkar vara svårt att å över folk hit! Men verkar ju mkt smidigare och vara här och diskutera.. Blir så mkt för folk att bläddra tillbaka i då i den andra tråden .. eftersom vi har en separat bild tråd här!

  • viochdu
    MissMollis skrev 2011-11-09 12:10:19 följande:
    Ja jag tyckte ju den här idén var strålande på så vis men det kanske trillar över fler o fler ?!

    O faktisk skönt o höra fler som känner att de e lite orättvist ibland. Jag har varit så himla cool med det där tidigare men nu har det bara tagit stopp. :/
    Ja jag med. Men det verkar inte fler tycka. Tycker det är så himla rörigt där inne! och det är så många som skriver och så många som missuppfattar ibland vad man skriver!

    Det har tagit stopp för mig med. Och ännu värre nu när min sambo sa stopp för bebisverkstaden! Så jävla frustrerande! Men jag kan ändå inte låta bli att vara här inne och prata och skriva och analysera :)
  • viochdu
    SmoochiePoo skrev 2011-11-09 12:16:09 följande:
    Missmollis - Vet precis hur det är, man är genuint glad över alla som blir gravida bara av att någon skakar att par kalsonger framför dom, men det gör ont innerst inne och man funderar över varför inte jag? Varför vill inte mina små stanna hos oss...ah..hur som helst ska inte deppa ihop nu, vi är på utredning och nu sitter jag här ÄL +4 el +5 och precis testat mig..!!! tok negativt så klart! Men snart så är det våran tur!!

    Massa peppkramar till er alla! {#emotions_dlg.flower} 
  • viochdu
    MissMollis skrev 2011-11-09 12:21:47 följande:
    Ja just det nu kom jag på, det är din kalr som ångrade sig .. Då är det starkt att du orkar hänga här tycker jag, vet inte om jag fixat det men med rätt inställning går det mesta bra antar jag. Hoppas ni kommer runt det där så ni båda vill snickra i verkstaden tillsammans sen, roligare o va två lixom.

    Min karl e lite äldre än mig (15 år :O) så han brinner väl inte direkt efter barn, han har redan två vuxna döttrar. Så jag kan väl inte påstå att vi längtar tillsammans snarare har han accepterat och förstår att jag vill ha barn så han ställer upp (hahah f'n va det lät). Men visst skulle det vara roligare om han var mer delaktig även i min längtan. Men men man får ta förutsättningarna som dem kommer :)
    Ja precis. Surt men sant att det va han :) Ibland är jag förtvivlad. Men det känns ändå lättare att sitta här och skriva av mig här. Kan inte koncentrera mig på ngt annat än när jag jobbar. Och jobbar eftermiddag denna vecka så blir mkt FL. HaHa desperat.. JA! Men vi ska börja renovera i källaren snart så då får jag nog annat på hjärnan, inredningstokig som jag är. Men jag tycker det är kul att diskutera och analysera. Får väl ser hur länge jag pallar. Men jag känner min sambo oxå. Jag tror han kommer ångra sig.. Iaf inom det närmaste halvåret. JAG VET det låter som en evighet.. Tills april. Sen kommer jag ta upp det igen!!
Svar på tråden Snickesnacketråden