• långman74

Hur ska man göra?

Har ett förhållande med en kvinna som för mig är fantastisk, men vi delar inte samma intressen vad gäller sex, jag vill utforska, leka, på alla tänkbara sätt och platser, har mycket att ge och älskar det.. Hon vill bara någongång i veckan och bara i sovrummet. Pratat med henne om det, försökt få till lite leksaker, 69, sex utomhus eller på andra spännande platser.. Hon vill ändå inte. Problemet är hur moralen fungerar, blir ju kåt flera gånger om dagen och vill få utlopp för mina fantasier... Är osexig och attraktiv, förstår inte problemet. Så, hur gör man nu? / Frustrerad hantverkare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-02 13:26
    Är sexig och attraktiv skulle det stå:)

• Svar på tråden Hur ska man göra?
  • Anonym (A)

Vad säger hon när ni pratar då? Varför vill hon inte? Hon kanske bara inte är så sexuell som du är?

• långman74

Hon säger att det inte ger henne något och att hon är nöjd som det är, trots att jag försöker förklara att det är viktigt för mig, i början var det annorlunda, då var det mer spontant och busigt.. Får liksom stopp för mina fantasier...

• Anonym (A)

Att det var mer i början beror på förälskelsen. Man vill inte såra den andra osv... passionen har nu lagt sig och hon känner sig inte bekväm med att spexa till det.  Jag tror du får gå sakta fram och inte börja med de mest udda sakerna direkt. Börja med att få henne att ta ett initiativ till sex. Be henne skriva ner fem saker som får henne att må bra i er relation och gör samma sak du. Prata sedan utefter det. Köp ett erotiskt sällskapsspel, ge henne massage utan krav på mer och ge henne uppmärksamhet. Hon behöver nog landa i sig själv först innan hon kör 69:an eller utomhussex. 

• långman74

Tack för värdefulla råd, gjort några av dom sakerna, försöker ge ömhet, små uppskattningar i vardagen, typ blommor, frukost m.m utan sexuellt innehåll.. Fick upp mina ögon när hon gjort klart för mig att det inte kommer att hända... Blir väl jobbigt när det känns lite hopplöst... Tvivlar ibland på om jag är onormal eller har problem... Var tidigare gift och hade ett väldigt torrt sexliv, lovade mig själv att inte hamna där igen... Har starka känslor för henne..

Svar på tråden Hur ska man göra?