• Trasse­ltroll
    Äldre 2 Nov 16:53
    25677 visningar
    36 svar
    36
    25677

    Yankee Candle- Bästa doften?

    Där jag bor finns ingen som säljer dessa doftljus, så jag tänkte chansa och beställa på nätet nu... Har tidigare haft Clean Cotton och Oarched Pear (eller vad den nu heter). Clean Cotton tyckte jag inte var något särskilt men den med pärondoften älskade jag! Men nu vill jag prova någon ny doft...


    Vilken tycker du doftar godast??? Är lite nyfiken på Mandarin/Cranberry och Fluffy Towels... Någon som luktat på dem?

  • Svar på tråden Yankee Candle- Bästa doften?
  • Trasse­ltroll
    Äldre 2 Nov 17:49
    #1

    Hoho? :)

  • Äldre 2 Nov 19:24
    #2

    Fluffy towels är ganska snarlik Clean cotton tycker jag. Har inte använt så många olika men om du gillar en julig doft tycker jag du kan köpa Home sweet home-ljusen. Finns i två olika.

    Har du svårt att välja kan du alltid köpa flera olika sorter av Samplers-ljusen. De kostar ju bara 29kr om man inte vill chansa på de stora ljusen. Så skulle jag gjort!

  • Joline­s mamma
    Äldre 2 Nov 20:27
    #3

    Clean cotton..

  • Äldre 2 Nov 20:31
    #4

    Just nu kör jag Be thankful, den är okej. Så här på hösten gillar jag lite tyngre, mysigare dofter. Annars är Garden hideaway en favorit, men den är mer somrig tycker jag. Vilken sorts doft är du ute efter?


    I reject your reality and substitute my own.
  • For all I care
    Äldre 2 Nov 20:33
    #5

    Jag köpte en med lemon häromdagen, typ fresh lemon eller dylikt. Luktar riktigt fräscht.


  • Trasse­ltroll
    Äldre 2 Nov 21:48
    #6
    stiletto skrev 2011-11-02 19:24:57 följande:
    Fluffy towels är ganska snarlik Clean cotton tycker jag. Har inte använt så många olika men om du gillar en julig doft tycker jag du kan köpa Home sweet home-ljusen. Finns i två olika.

    Har du svårt att välja kan du alltid köpa flera olika sorter av Samplers-ljusen. De kostar ju bara 29kr om man inte vill chansa på de stora ljusen. Så skulle jag gjort!
    Tack för tipsen! Till jul ska jag kolla upp dom ljusen: ) Har funderat på samplers, men känner ändå för att köpa någon "riktig" burk...flyttar till nytt hem snart och jag vill att det ska lukta ordentligt så att vi får bort doften som är där nu: P Men en eller annan sampler lär nog hamna i varukorgen!
    Thursday skrev 2011-11-02 20:31:42 följande:
    Just nu kör jag Be thankful, den är okej. Så här på hösten gillar jag lite tyngre, mysigare dofter. Annars är Garden hideaway en favorit, men den är mer somrig tycker jag. Vilken sorts doft är du ute efter?
    Okej! : ) Jag är mest inne på en fruktig (men inte FÖR söt) doft och en mer fräsch, lite mer "neutral" doft (lite som clean cotton tex). Såg att det fanns någon som hette baby powder och wedding day...skulle vilja ha något sånt i sovrummet. Något friskt.
    For all I care skrev 2011-11-02 20:33:21 följande:
    Jag köpte en med lemon häromdagen, typ fresh lemon eller dylikt. Luktar riktigt fräscht.
    Tack!: )
  • Äldre 3 Nov 10:54
    #7

    Baby powder tycker jag luktar jättegott!  En fräsch men mjuk doft.

  • Trasse­ltroll
    Äldre 3 Nov 21:45
    #8
    Familjenärlivet skrev 2011-11-03 10:54:27 följande:
    Baby powder tycker jag luktar jättegott!  En fräsch men mjuk doft.
    Tack, har funderat på den!: )
  • For all I care
    Äldre 3 Nov 21:48
    #9
    For all I care skrev 2011-11-02 20:33:21 följande:
    Jag köpte en med lemon häromdagen, typ fresh lemon eller dylikt. Luktar riktigt fräscht.
    Bra koll jag hade på mitt inköp då. Kollade just på ljuset, Country Lemonade heter den ju.
  • Äldre 4 Nov 20:59
    #10

    Fluffy towels och ocean blossom är nog ett par nya favvisar. Soft blanket och napa valley är också kanon

Svar på tråden Yankee Candle- Bästa doften?