• Anonym

Han är inne på dejting sida!

Hej!
    Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera eller hantera denna situation jag är i nu med min kille. Jag vet hur jag vill göra men det är nog inte det som är mest rätt eller kommer få saken bättre.
    Det är såhär att jag o min kille har varit tsm i lite mer än 4 månader, vi har det väldigt bra när vi är ses och är tillsammans men problemet kommer när vi är ifrån varandra. Han har ett förflutet där han gjort lite saker jag är rädd för ska hända nu därför är jag kanske väldigt tjatig varje gång han ska iväg med sina vänner mm, jag vill inte vara det men det är bara en sak för att han ska tänka efter innan han gör något varje gång!
    Men det är inte det som är själv saken. Utan för typ 2 dagar sedan fick jag reda på att han är inne på en dejtingsida. Jag tog upp detta med honom och sa då att jag ville att han skulle logga in så jag kunde se. Såg då att han varit inne alla månader vi varit tsm men att han "bara" skickat mail till ca 4 st och det är för någon dag sedan (samma dag vi hade ett litet bråk) men att han inte hade fått svar från mer än typ 1 person. Jag blev sur och frågade varför han hade gjort såhär och då svarade han att han bara vill ha någon att prata med. Vi bor uppe i stockholm och alla utom 1 bodde nere vid skåne, så han sa också att han absolut inte hade tänkt träffa dom.
    Men nu är min fundering, hur mycket hade ni reagerat på detta?
    Jag tycker det känns väldigt tråkigt och vet inte vad jag ska göra mer än att han själv sagt han ska ta bort den för det är fel att göra så. Men hur ska jag lita på att han håller sig och inte gör något liknande eller värre??

Tack om ni orkar läsa mitt långa inlägg! :P 

• Svar på tråden Han är inne på dejting sida!
  • Anonym (B)

Har du frågat han varför han är med där när ni är tillsammans?

• Anonym

Är meddelanden oskyldiga skulle jag behandlat det så men bett honom sluta.

• Anonym

Tycker inte det är ok att han är med på en deitinsida när han har dig. Letar han efter en annan? Du kan kräva att han tar bort profilen omgående. Vill han vara med dig då gör han det. Gör han det inte? Gör slut! du ska inte slösa bort din dyrbara tid på någon som ev. letar efter någon annan. Tro inte på detta att han bara vill prata med de anda.

• Anonym
    Anonym (B) skrev 2011-11-03 11:47:22 följande:
    Ja och det han sa var att han bara ville prata med någon, inget annat...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-03 11:58:08 följande:
    Är meddelanden oskyldiga skulle jag behandlat det så men bett honom sluta.
    Han säger att dom är oskyldiga, men vad vet jag...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-03 16:11:47 följande:
    Tycker inte det är ok att han är med på en deitinsida när han har dig. Letar han efter en annan? Du kan kräva att han tar bort profilen omgående. Vill han vara med dig då gör han det. Gör han det inte? Gör slut! du ska inte slösa bort din dyrbara tid på någon som ev. letar efter någon annan. Tro inte på detta att han bara vill prata med de anda.
    Han letar inte efter någon annan partner men någon att prata med. Han säger att han vill vara med mig och aldrig skulle göra något fysiskt med någon annan
  • Anonym

Be att få se dem, är de så oskyldiga som han säger hade jag släppt det- Han kanske inte har så många vänner han känner att han kan öppna upp sig till?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-03 18:11:06 följande:
    Be att få se dem, är de så oskyldiga som han säger hade jag släppt det- Han kanske inte har så många vänner han känner att han kan öppna upp sig till?
    Han har tagit bort mailen =/ tyvärr
    Jag tycker han har mycket vänner och folk runt omkring sig om man jämför med mig.
  • sarathelux

Tro du verkligen på det? Att han inte letar efter någon annan? Om det var min boyfriend då skulle jag vara jätteledsen och dra öronen åt mig. Det är klart han inte erkänner att han letar efter en annan. Be honom radera kontot från datingsidan. Ditt bevis för att han talar sanning. Va inte blåögd kära du. En annan sak kan vara att han vill göra dig svartsjuk! Vill se din reaktion och hans "test" för att se hur starka dina känslor är för honom..

• Anonym

I så fall är väl frågan snarare varför han raderade dem. Det verkar ju som om han skämdes över dem i så fll och då är frågan varför om de nu var så oskyldiga.

• Sockertoppen27

Tror du på fullaste allvar att han är ärlig när han säger att han bara vill prata med dom. Han skulle ALDRIG erkänna och säga som det egentligen  är.  

Jag är medlem spå flera olika dejtningssidor och många män som skriver är i ett förhållande. 

• HäckHäxan
    Sockertoppen27 skrev 2011-11-04 23:03:17 följande:
    Tror du på fullaste allvar att han är ärlig när han säger att han bara vill prata med dom. Han skulle ALDRIG erkänna och säga som det egentligen  är.  

Jag är medlem spå flera olika dejtningssidor och många män som skriver är i ett förhållande. 
    Det är jag med, mest sexsidor visserligen, då sex är ett stort intresse hos mig, men ja det kryllar av upptagna män.
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • Anonym (Mengud)
    Anonym skrev 2011-11-03 02:02:41 följande:

Hej!
    Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera eller hantera denna situation jag är i nu med min kille. Jag vet hur jag vill göra men det är nog inte det som är mest rätt eller kommer få saken bättre.
    Det är såhär att jag o min kille har varit tsm i lite mer än 4 månader, vi har det väldigt bra när vi är ses och är tillsammans men problemet kommer när vi är ifrån varandra. Han har ett förflutet där han gjort lite saker jag är rädd för ska hända nu därför är jag kanske väldigt tjatig varje gång han ska iväg med sina vänner mm, jag vill inte vara det men det är bara en sak för att han ska tänka efter innan han gör något varje gång!
    Men det är inte det som är själv saken. Utan för typ 2 dagar sedan fick jag reda på att han är inne på en dejtingsida. Jag tog upp detta med honom och sa då att jag ville att han skulle logga in så jag kunde se. Såg då att han varit inne alla månader vi varit tsm men att han "bara" skickat mail till ca 4 st och det är för någon dag sedan (samma dag vi hade ett litet bråk) men att han inte hade fått svar från mer än typ 1 person. Jag blev sur och frågade varför han hade gjort såhär och då svarade han att han bara vill ha någon att prata med. Vi bor uppe i stockholm och alla utom 1 bodde nere vid skåne, så han sa också att han absolut inte hade tänkt träffa dom.
    Men nu är min fundering, hur mycket hade ni reagerat på detta?
    Jag tycker det känns väldigt tråkigt och vet inte vad jag ska göra mer än att han själv sagt han ska ta bort den för det är fel att göra så. Men hur ska jag lita på att han håller sig och inte gör något liknande eller värre??

Tack om ni orkar läsa mitt långa inlägg! :P 

Herregud, tycker du själv att det är värt att fortsätt med någon som söker sig bort från dig. Han har ju problem i relationen och nu har ni båda det. Hur svårt tror du det är att stämma träff med en av dessa kontakter som kanske inte plötsligt bor så långt bort...?
  • Anonym (Me)
    Anonym (B) skrev 2011-11-03 11:47:22 följande:
    Håller med
  • Anonym (exakt)
    Sockertoppen27 skrev 2011-11-04 23:03:17 följande:

Exakt, hur naiv kan man vara egentligen?
  • Bibbidi

Hon frågade om råd 2011, förhoppningsvis har det löst sig för henne.

• Anonym (exakt)

Men snälla TS, är du 16 år eller?
    Du fattar väl att han har kvar sin profil för att hålla koll på köttmarknaden ifall något bättre dyker upp. Det är väl klart att han inte kommer säga det rakt ut så länge han inte hittat någon? 

• Anonym (Me)
    Anonym (exakt) skrev 2017-07-26 13:23:57 följande:
    Men snälla TS, är du 16 år eller?
    Du fattar väl att han har kvar sin profil för att hålla koll på köttmarknaden ifall något bättre dyker upp. Det är väl klart att han inte kommer säga det rakt ut så länge han inte hittat någon? 
    Exakt.
Svar på tråden Han är inne på dejting sida!