Han är inne på dejting sida!
Hej!
Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera eller hantera denna situation jag är i nu med min kille. Jag vet hur jag vill göra men det är nog inte det som är mest rätt eller kommer få saken bättre.
Det är såhär att jag o min kille har varit tsm i lite mer än 4 månader, vi har det väldigt bra när vi är ses och är tillsammans men problemet kommer när vi är ifrån varandra. Han har ett förflutet där han gjort lite saker jag är rädd för ska hända nu därför är jag kanske väldigt tjatig varje gång han ska iväg med sina vänner mm, jag vill inte vara det men det är bara en sak för att han ska tänka efter innan han gör något varje gång!
Men det är inte det som är själv saken. Utan för typ 2 dagar sedan fick jag reda på att han är inne på en dejtingsida. Jag tog upp detta med honom och sa då att jag ville att han skulle logga in så jag kunde se. Såg då att han varit inne alla månader vi varit tsm men att han "bara" skickat mail till ca 4 st och det är för någon dag sedan (samma dag vi hade ett litet bråk) men att han inte hade fått svar från mer än typ 1 person. Jag blev sur och frågade varför han hade gjort såhär och då svarade han att han bara vill ha någon att prata med. Vi bor uppe i stockholm och alla utom 1 bodde nere vid skåne, så han sa också att han absolut inte hade tänkt träffa dom.
Men nu är min fundering, hur mycket hade ni reagerat på detta?
Jag tycker det känns väldigt tråkigt och vet inte vad jag ska göra mer än att han själv sagt han ska ta bort den för det är fel att göra så. Men hur ska jag lita på att han håller sig och inte gör något liknande eller värre??
Tack om ni orkar läsa mitt långa inlägg! :P