• Svar på tråden Kan denna verktygsbänk passa ett barn på 1,9 år?
  • udda man lkpg

Intressant att det står "barnspis rosa" i själva länktexten...
    Annars lite tidigt kanske, men det beror väl på barnet.

• M  och  M
    udda man lkpg skrev 2011-11-03 16:03:22 följande:
    Intressant att det står "barnspis rosa" i själva länktexten...
    Annars lite tidigt kanske, men det beror väl på barnet.
    Haha eller hur, tänkt också på det

Tror du det är tidigt? Är ju tänkt som en julklapp och barnet i fråga är ju 1,9år då... När tror du det kan tänkas passa då?
  • udda man lkpg
    M och M skrev 2011-11-03 16:07:40 följande:
    Haha eller hur, tänkt också på det

Tror du det är tidigt? Är ju tänkt som en julklapp och barnet i fråga är ju 1,9år då... När tror du det kan tänkas passa då?
    Jag tror att mina började intressera sig för sånt vid 3... Men det är ju så olika. Är det till ditt barn eller någon annans? Om det är ditt barn så vet du säkert bäst. Om det är någon annans barn så är det nog bättre att ge "för stora" leksaker än "för små". Den verkar ju festlig och stimulerande annars så jag tror inte det slår fel.
  • sahara

1,9 år ? Säger man så ? 1,5 år är ju 1 år och 6 månader.Men hur gammal är man vid 1,9 ? Låter lite roligt faktiskt.

• M  och  M

Tycker denna ålder är jättesvår att hitta på leksaker till!

• bettanbus

jag köpte en bosch verktygsbänk (den är i plast) till min kille och han är 22 månader. Han bara älskar den!

• M  och  M
    bettanbus skrev 2011-11-03 17:48:33 följande:
    jag köpte en bosch verktygsbänk (den är i plast) till min kille och han är 22 månader. Han bara älskar den!
    Jasså gör han det?! Vad gör han på den då?
  • bettanbus

skruvar å bankar å sågar, roar sig själv med den länge innan han vill att man ska va med å hjälpa till. då e det dock en batteridriven skruvdragare till å den e ju roligast.

Svar på tråden Kan denna verktygsbänk passa ett barn på 1,9 år?