gravid och på arbetsintervju
Är du beräknad 3 maj och bara i v 13 ???
Är du beräknad 3 maj och bara i v 13 ???
Jag e beräknad den 3 maj och är 15+1.. det är från min bm och uträkningar på datan
Ja , haha ska bli kul och se :) när har du ul?
Haha exakt samma dag :) !!!
Ja jag ska ta reda på könet!! Hehe är för nyfiken! Ja jag ska på arbetsinterljvu på onsdag är nervös och kommer också få gömma magen .. Värst på kvällarna då jag är uppsvullen också . .. Har du mycket mage ?
Jag har faktiskt inte känt något än :( känner mig ogravid t.om ! Men har hört att man kallar detta spökveckorna.. Men har hört att andra graviditeten känner man barnet tidigare:) Gud vad mysigt att du redan känt barnet:) intervjun gick bra tyckte jag! Får svar om 1-6 v. :s hoppas inte på 6 v. Längtar tills jag känner bebisen
Grattis!!!! Gud vad kul och skönt det måste kännas nu!! Jag var på intervju och tyckte allt gick bra :) men får inte svar förrens 1-6 v :S så hoppas på svar snart har dock inte sagt jag e gravid tänkte göra det när jag visat vad jag går för, att man kan jobba fast man e med barn !!! Men har lite andra jobb på g också så får se hur det blir .. Lyssna på hjärtljud idag det är nog det mest fantastiska jag har varit med om !! Blev så himla glad och bara log hela tiden, spela in det så nu lyssnar jag om o om igen hehe.. Känns mer verkligt nu:) läääängtar tills ul!
Jag har fortf inte fått svar än :( ska ringa måndag om dom inte har hört av sig innan som jag inte tror att dom har...
Jaaa jag va där idag :) vi ska ha en pojke blev framåt flyttad 5 dagar så bf den 8 jag längtar såå mycket :) så idag är jag 17+5 och går in i ny vecka varje onsdag och inte torsdag :) så kul grattis till er lilla flicka har ni namn än?
Ja han ska heta Damian :) uttalas dejmiean :)
Ja visst är det ?? :) älskar det.. Vad har ni för namnförslag då ?
Oj vad fina och unika namn!! Siri tyckte jag bäst om :) hur går det med jobbet? Trivs du
Oj vad kul!!! Jag ska på en intervju imorgon på en förskola i Malmö jag hoppas jag får det! Blev riktigt glad när dom ringde !! Ska jobba så mkt jag kan.. Men du har inte fått problem med foglossning?
Nej det har jag inte.. Men jag svankar jätte mkt och det blir ju bara värre destu större magen blir.. Så har ganska ont i ryggen ofta..
Hej jo det är bra här!! Hur är det själv?? Ja det e klart . När jag skrevs in i oktober vägde jag 66kg och när jag va där igår vägde jag 70kg, men o början av hela graviditet så vägde jag 62:) trivs du bra på jobb då??