Jag misstänker att pappan till mina barn ska åka till Thailand och träffa en prostituerad thai-tjej... Vad hade ni trott i det här fallet?
Hittade inget passande ställe o posta tråden så det får bli här...
Jag kan börja med att säga att jag vet att jag inte har med det att göra och att hans liv e hans liv!
Skriver en tråd bara "för skojs skull" för o se om det är fler som skulle trott som jag gör...
En kort bakgrund...
Har 3 barn med mitt x varav det sista är ganska litet. Vi gick isär innan det sista barnet föddes och jag har i efterhand fått reda på att mitt x levt som någon dålig "Tiger wood-kopia" med mängder med otrohetsaffärer...
Jag pratar inte om en eller vid ngt enstaka tillfälle utan genom hela vårt långa förhållande med många olika kvinnor och "trevligt nog" även då jag gick gravid med första barnet samt gick hemma o ammade det...
Mitt x har lite ouppklarade saker från sin barndom och är otroligt introvert och hemlighetsfull...
Han har oxå ett väldigt stort uppmärksamhetsbehov (när vi var tillsammans så betedde han sig nästan som ett barn gör när han gjort ngt och ville ha beröm för det... typ SE MIG, HÖR MIG, BEKRÄFTA MIG)
Han är otroligt svår känslomässigt och är lite otäckt empatistörd när det kommer till att visa känslor och det är helt omöjligt att komma honom riktigt nära....
Vid ett tillfälle så kom jag på honom med några kvinnor men hade då inte så konkreta saker mer än att man förstod att det var ngt och han erkände då att han inte gjort ngt med någon av dessa kvinnor men att han såg till att ha deras intresse kvar eftersom han enligt sig själv hade ett sjukt uppmärksamhetsbehov...
Nu i efterhand så visade det sig va skitsnack då han knullat dem allihop som var på tapeten då...
Efter att vi gått isär så bodde vi en kort period tillsammans och vid ett tillfälle kollade jag i hans mob (ja, jag vet att man inte får/ska göra det)...
Han skulle då utomlands vilket jag inte visste om och skrev ett sms till en polare som bor i det landet...
Han frågade b la om polaren om han kunde rekommendera ngt bra hotell på "bargatan" i den staden och berättade att han skulle komma över under helgen (det verkade verkligen som att han skulle åka själv dit utan någon kompis).
Vidare skrev han och frågade om polaren kunde "fixa lite tjejer som följde med ut" när han väl var där...
Jag fick väl lite prostitutionsvarning (för mitt x är inte någon charmknutte som vill ha lite partyglada tjejer runt sig bara vad jag känner honom som) men tänkte inte så mkt mer på det...
I våras bad han mig ta båda barnen 2 v i sträck eftersom han skulle till thailand... Han sa att han skulle möta upp sin kompis (samma som han skrev sms:en till) där och han åker nu i december...
Jag va lite snokig innan (va sårad o ville ha svar på massa saker) och såg vid ett tillfälle hos honom (vill inte säga hur för då kan någon han känner förstå att det är han om de skulle läsa den här tråden) att han haft en konversation med en tjej över internet...
Hon har b la skrivit att hon tycker han är så snygg och han skrev att han hoppas på att de ska höras igen.
Vid ett tillfälle så skrev han till henne och frågade om hon vilel att han skulle
komma över till Thailand till henne.
Typ 1 mån senare så säger han till mig att han ska åka...
Inget i det och han får gärna åka till thailand och träffa tjejer om han vill men jag kan inte låta bli att fundera på vad det här är för typ av tjej...
Hon bor utanför bankok, skriver på engelska och jag kan för allt i världen inte fatta vart han skulle lärt känna henne... Visst, jag vet ju inte vad han gjort det här året men det känns ändå skumt hur kan skulle lärt känna en thai-tjej som bor i thailand sådär...
O jag vet/förstår oxå att det inte måste vara en prostituerad bara för att hon är thailändska!!
När vi var i thailand båda två för några år sen så sa han ofta att typ alla thaitjejer förutom de rika är prostituerade mer eller mindre (hurvida det är sant vill inte jag spekulera i).
Vi satt oxå och äcklades tillsammans vid frukostbordet när man satt brevid några som uppenbart hyrt en tjej i några veckor och tagit med henne ut på öarna...
Men med tanke på hur han ljugit om allt annat så kanske han är "en av dom"...
Som sagt... han är singel o får göra vad han vill och jag är mest intresserad av vad ni hade gissat/trott om saken...!
Det är såklart INTE ok att åka ner o utnyttja tjejer om det nu är det han ska göra och jag skulle bli väldigt bekymrad om det var så att mina barn har en sån förebild till far!
Så vad tror ni? Överanalyserar jag?