• Anonym

Totalt ignorerad på jobb av chefen

Jag skickade ett mail till min chef i måndags för att få en sak bekräftat. I onsdags hade jag fortfarande inte fått något svar så jag skickade ett nytt. (all vår komunikation sker via mail, ringer man så får man ändån inget svar) På torsdagen - fortfarande inget svar så jag mailar en högre uppsatt chef. Inget svar där heller!

Saken är den att jag är uppsagd och slutar om 2 veckor. Jag känner mig så jäkla ignorerad. Jag menar, även om min chef har att göra så tar det inte en vecka å läsa eller svara på ett mail.

Vad gör man nu?! Ska man bli totalt ignorerad på jobb bara för man blivit uppsagd?     

• Svar på tråden Totalt ignorerad på jobb av chefen
  • rosyposy

Självklart ska du inte bli ignorerad. Verkar som om du råkat ut för en dålig chef. Jag tycker att du ändå ska ringa din chef och fråga varför han/hon inte svarar på ditt mail.

• asta66
    rosyposy skrev 2011-11-04 17:22:02 följande:
    Självklart ska du inte bli ignorerad. Verkar som om du råkat ut för en dålig chef. Jag tycker att du ändå ska ringa din chef och fråga varför han/hon inte svarar på ditt mail.
    Chefen verkar inte riktigt kompetent. Hoppas att din nästa chef är bättre. En chef som ska ha via mail och inte svara per telefon eller vill prata direkt verkar inte förstått hur man kommunicerar.
  • Anonym

Ja jag blir tokig. Avvaktar till början på veckan sen ringer jag högsta chefen. Så typiskt att jag jobbar dom tiderna chefen inte är på jobb annars hade jag stampat in på deras kontor. Riktigt dåligt att inte ens svara på ett enkelt mail.

• Anonym
    nuharjagbytt skrev 2011-11-04 17:32:47 följande:
    Bara en tanke det är ju skollov denna vecka, kan chefen ha varit ledig?

Hade den tanken oxå eller att han varit sjuk. Men har hört med kollegor å han har varit där varje dag.
Svar på tråden Totalt ignorerad på jobb av chefen