• Cloudberry

Är jag konstig som gärna vill bjuda mina barns vänner på mat/fika/glass/mellanmål?

Ja?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag konstig som gärna vill bjuda mina barns vänner på mat/fika/glass/mellanmål?
  • älskarlivet81

KAn inte riktigt svara.. Tycker det beror på situationen.. Jag hade inte blivit glad om du hade bjudit min dotter på kakor eller godis mitt i veckan t.ex.

• tackförfisken

Om något av mina barn var hemma hos ditt barn och lekte ( även planerat av oss föräldrar) så tar jag för givet att du bjuder mitt barn på samma saker som ditt barn får.

• AW76

Jag antar att du har fått en tillsägning av något slag? En kompis som inte har varit nöjd med att du har bjudit på godsaker? För omröstningen känns väldigt vinklad utifrån en specifik händelse.

Mitt svar är iallafall: nej, du är inte konstig. Jag bjuder också på godsaker ibland, senast idag faktiskt.  

• Trident5678

Nej.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Cloudberry
    älskarlivet81 skrev 2011-11-04 18:42:34 följande:
    KAn inte riktigt svara.. Tycker det beror på situationen.. Jag hade inte blivit glad om du hade bjudit min dotter på kakor eller godis mitt i veckan t.ex.
    Glass efter maten då?
  • älskarlivet81
    Cloudberry skrev 2011-11-04 19:03:07 följande:
    Glass efter maten då?
    Nu är min dotter bara 17 månader, men nej i vårt hem äter vi inte glass efter maten mitt i veckan. Det är något som hör till helgen.
  • Cloudberry
    tackförfisken skrev 2011-11-04 18:47:20 följande:
    Om något av mina barn var hemma hos ditt barn och lekte ( även planerat av oss föräldrar) så tar jag för givet att du bjuder mitt barn på samma saker som ditt barn får.
    Helt rätt antaget. Men vissa har ju matdags tigare och senare än oss, hur skulle det vara om du ringde och det visade sig att ditt barn redan ätit (bra) här?
  • Cloudberry
    AW76 skrev 2011-11-04 18:53:56 följande:
    Jag antar att du har fått en tillsägning av något slag? En kompis som inte har varit nöjd med att du har bjudit på godsaker? För omröstningen känns väldigt vinklad utifrån en specifik händelse.

Mitt svar är iallafall: nej, du är inte konstig. Jag bjuder också på godsaker ibland, senast idag faktiskt.  
    Ja, men det gällde enbart mat.
  • tackförfisken

Ja, hade mitt barn ätit hade jag hoppats att hon tackat ordentligt för maten:)

• Cloudberry
    älskarlivet81 skrev 2011-11-04 19:03:54 följande:
    Nu är min dotter bara 17 månader, men nej i vårt hem äter vi inte glass efter maten mitt i veckan. Det är något som hör till helgen.
    Så du hade blivit grinig på mig om jag bjöd din dotter på en piggelin efter maten?
Svar på tråden Är jag konstig som gärna vill bjuda mina barns vänner på mat/fika/glass/mellanmål?