• Jania

10 dagar kvar

Den femtonde November ska pappren vara inskickade till Skatteverket...
    Jag har alltid svårt när det finns mycket att välja på. Det här med namn är inget undantag och varje gång jag tycker att jag bestämt mig blir jag orolig att jag valt "fel". Då börjar jag prova alla namn på nytt. Inte bra Rynkar på näsan

Nu vill jag veta vilket namn andra föredrar.
    Flickan har nu mörkt hår och kommer troligen ha mörkt, lockigt hår med koppargläns. Ögonfärgen är inte klar, troligen kommer den bli åt det blå eller grönmelerade hållet. Hon är pigg och glad men väldigt lugn och snäll.
    Väldigt svårt att ge en bild av hennes personlighet, men det var ju i alla fall några ord Glad

Liten blir stor......hoppas hoppas hoppas allt går bra
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 10 dagar kvar
  • Lillajagmedstorahjärtat

Röstade Ellen, tyckte hon passade bäst med det av namnen som du har. 

Annars tycker jag verkligen hon ser ut som en liten Vanna! eller Tove...

Super söt i allafall!  

• Tygtiiger

Många fina namn! Jag röstade på Klara, det är ett fint och "enkelt" namn som funkar i många länder (det är bra när hon blir stor och reser) och har en vacker betydelse samtidigt som hon ser ut att passa i det. Annars skulle jag tagit Hillevi, det är lite mer ovanligt, roligt och passar med hennes färger tycker jag!

Krupke, we've got problems of our own!
  • johlinn

Alla namnen är jättefina till en så söt tjej! Det blir bra vad du än väljer! Men jag röstade på Ellen, för jag gillade det bäst! Brorsdottern min heter Tilde, det är också fint, men Ellen är finare

• kamelu

Lycka till med namnvalet! Jag röstade på Klara, din beskrivning av henne lät precis som en Klara

• IsDimma

Röstade på klara. Men Tilde är fint också, fast utan h.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • DenNamnbitne
    Ida röstade jag på, ett mycket fint namn. Hillevi håller jag också på, det är ovanligt och fint!

De enda jag inte är så förtjust i är Evelina och Thilde
  • Lily of the Hollow

Otroligt söt tjej! =) Jag tyckte i första blicken sådär att hon ser ut som en Tuva =)

Svar på tråden 10 dagar kvar