• Naima

Vad har hänt med honom

Jag och min man har varit tillsammans i 4 år och väntar en son tillsammans om 1 månad. Vi båda är väldigt lyckliga över att ska ha barn då jag var med om ett sent missfall förr året. Dett har påverkat oss båda psykiskt efter speciellt mig. Min man började bete sig annorlunda förra året efter missfallet Han lånade mycket pengar från folk som han ej kunde lämna tillbaka han bla investerade spelade poker gjorde saker som inte var likt honom vi hade visst tillfällig ekonomi kris o det fick oss aldrig att vara glada med varann Bara bråk. Tjafs och allt. Min lön räckte inte för oss båda ju. Och Han började ljuga så fort jag nämnde jobb eller Pengar. Och nu sitter jag här gravid och utan min man. Vi älskar varann så mycket o har gått igenom väldgt mycket tillsammans också Men vet inte vad som riktigt hände med honom, har han råkat ut för djup deprssion eller vad? För ca 1 mÅnad sen skrevs jag ut från sjukhus efter att opererat livmodern då den var svag och sööt böev bättre med min graviditet o skulle få komma hem längtade så efter min man! Men jag hittade honom inte han hade avstängd mobil och hade försvunnit spårlöst. Jag o hans familj var oroliga i 5 dagar då vi trodde något allvarligt hänt.. I o med alla han är skyldig pengar ärninte så snälla o har hotat honom flera gånger O den dagen han försvann var dagen då han skaulle betala tillbaka allt till alla pengar som han ej hade Sen hörde han av sig genom facebook till mig o berättade att han levde , men behövde kpmmma bort o att han kpmmer tillbaka men behlver tid.. O att ja skulle ta hand om lillen o bara tänka på bebisen i magen. Han va i barcelona tagit enkel billigaste biljett dit o där Satt han på vandrarhem själv o lärt känna någon man han skulle kanake jobba hos. han sa att allt blev för mkt vi hde bråkat den dagen och alla problem han hade med folket han e skyldig pengar. Måsre varit rädd o åkt. Han ville nt kontakta oss direkt på teelefon för han orkade inte med mer snack från hans Familj att han va idiot som stack osv.. Jag sa att ja förstog honom o allt skulle bli bra bara han kommer hem.. Allt löser sig DÅ sa han ja jag viill komma o saknar dig vill verkligen lösa alla problem ja skickade pengar för han skulle tagit sg hem för 3 veckor sen påstår han .. Nu har jag inte hört mer eller sett av honom sen dess Inte likt honom att göra sÅ här alls... Han hör åtminstone av sig o han blir lätt orolig i o med graviditeten som e komplicerad.. Vet inte vad det är med hans beteende har han planerat aldrig komma eller va gör han? O jag börjar fÅ sammandragningar och e jätteensam förvirrad orolig undrar om han lämnat mig här pga hans Problem. Förstår att han e rädd men kan de verkligen hindra någon att komma hEm till fru o barn... De är helt sjukt undrar han inte mer hur jag m

E
Svar på tråden Vad har hänt med honom