• Anonym

Barnens pappa dejtar dagisfröken

Ni gjorde väl slut i våras? fritt o dejta vem man vill?

• Anonym
    vonna01 skrev 2011-11-06 17:07:30 följande:
    Jag förstår också att mitt ex får dejta vem han vill. Men har man nyligen gått igenom en separation och har tre barn ska man då involvera dem när man har träffat någon i några veckor?

Dessutom känns det inte bra för mig som mamma att min föredettas nya tjej träffar min dotter mer än mig, och om jag inte mår bra av att fröken är kvar på avdelningen så kanske mitt barn inte gör det heller.
    Hur vore det om dagisfröken tog konsekvensen av sitt handlande och byter avdelning/jobb hon måste ju förstå att detta inte är okomplicerat.
    Alla problem ligger hos dig. Du får själv ta tag i det. Varför skulle inte din dotter må bra av att vara på avdelningen? Tänker du tala om för henne att du mår skit av det? Ska du påverka hennes åsikter?
    Vill du träffa din dotter mer så får du väl jobba mindre. Dom andra dagisfröknarna träffar väl också din dotter mer än dig? Eller går det bra med dom?
    Blir så sörens trött på mammor som anser sig ha ensamrätt på sina barn.
  • Anonym

det är väl egentligen positivt att pappan dejtar någon barnen redan känner?

• Anonym

Oj jag skulle må dåligt om detta hände mig. Hoppas ni kan lösa detta

• Anonym

Men herregud, varför skulle hon byta arbetsplats bara för att DU inte tycker om att de dejtar?? Tänk om hon trivs jättebra, så byter hon arbetsplats och gör slut med ditt ex efter några månader och står där på en annan arbetsplats som hon inte tycker lika mycket om. Nä, sorry.. Tror bara du kommer bli dumförklarad om du ringer rektorn.

• Anonym

Så om man är dagisfröken och har barn så får man absolut inte jobba på sitt barns dagis eftersom man är ihop med pappan till denne?

• Anonym
    Tokern skrev 2011-11-06 21:40:50 följande:
    Om man är pedagog och har barn ska man inte ha dem i sin grupp nej. Oavsett om man har en relation med deras pappa eller inte.
    Okej.. så om man är dagisfröken som är tsm med en kille som har barn som går på ett dagis då. Och hon får jobb på barnets dagis. Då är det ju inte hennes barn, är inte det heller ok?
Svar på tråden Barnens pappa dejtar dagisfröken