• Anonym (V)

Barnens pappa dejtar dagisfröken

Anne91 skrev 2022-11-13 11:42:21 följande:

Har samma problem här, min dotter på 5 år går på en förskola o i november 2021 fick jag veta att dotterns pappa träffa hennes fröken o dom träffades i oktober 2021 o flytta ihop december 2021. O hon va vettig i början.  Men nu är hon helt spydig går inte prata med henne. Hämtar vi dottern på förskolan tittar hon inte ens åt vårt håll o pratar inte med oss men alla andra föräldrar pratar hon med. O min dotter vill inte ens till sin pappa o hon gillar inte heller den fröken nu eftersom hon tydligen är rätt hård mot dottern. 

Detta blir ju nästan diskriminering ju eftersom hon behandlar oss illa bara för att jag är mamman o hon gör likadant mot min man o han har inte ens gjort fröken något så min man fattar inte vad hon håller på med. 

Vet inte vad man ska göra heller. Vet inte hur de är för dig nu om hon behandlat dig annorlunda jämfört med andra föräldrar som lämnar sina barn på förskolan.  Lr om de bara är jag som har otur. 

Vet inte om de är något man kan anmäla till skolförvaltningen lr något. Känns inte så roligt o träffa henne lr lämna på förskolan när hon visar tydligt hur hon hatar oss. 

Det brukar inte vara okej att ha en relation med föräldrar till barn man har hand om i jobbet. Min vän blev tillsammans med sin dotters förskollärare, men de var tvungna att hålla det hemligt tills dottern hade slutat på förskolan. Han var väldigt stressad över att hans chef skulle få reda på det, så jag tror inte det är okej. 
Svar på tråden Barnens pappa dejtar dagisfröken