• MissOlsson

Ni som skaffat barn tidigt i förhållandet, är ni fortfarande ett par?

Ni som skaffade barn tidigt i era förhållanden(0-1,5 år tillsammans)
    Är ni fortfarande ett par?(förutsatt att ni inte nyligen fått barn)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som skaffat barn tidigt i förhållandet, är ni fortfarande ett par?
  • SilverEmma

Blev gravid efter tre månader. Det barnet fyller tre i februari och lillasyster blir två i mars. Vi gifte oss i mars i år och är fortfarande gifta.

• virre85

Vi gifte oss efter 7 månader och blev gravida runt bröllopsdagen.
    Nu har vi snart varit gifta i 5 år och har 2 barn, vi är lika kära ännu

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • Sapato

Yes, vi hade varit tillsammans strax över året när 1:an föddes nu är han 5år och barn nummer 2 kommer i Januari.

• jagäraf

Ja, blev gravid efter 4 veckor tillsammans och det är nu 30 år sedan

• logg81

Blev gravid efter att vi gjort slut. Strulade lite efter och ja...
    Vi har inte haft kontakt på flera år...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Momalicious

Blev gravid efter 7 månader och vår son är nu 10,5 månader. Att gå isär finns inte på kartan :)

• Tant Green

Blev gravid efter 3, 8 och 16 månader. De två första blev missfall men den tredje är 6 år och vi är fortfarande lyckligt gifta.

• tahira

Jag blev gravid när vi varit tillsammans i ungefär ett år. Vår son fyller snart sex år och jag tror och känner att alla inblandade är lyckliga och har det bra.

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Tahu

Japp, men vet inte om något av ja alternativen stämde in. Toppen skulle jag inte kalla det, men vi har det bra och är inte tillsammans enbart pga barnen nu 15 år senare.

Diskutera aldrig med idioter, dom drar ner dig till sin nivå och vinner på erfarenhet!
  • Elvis Mamma

Blev gravid när jag å sambon hade varit ihop i tre månader, idag är sonen 5,5 år och vi väntar nu barn nummer 2 kan dock tillägga att vi hade en kortare paus för ett år sedan

Svar på tråden Ni som skaffat barn tidigt i förhållandet, är ni fortfarande ett par?