• Mysgosmys

När gifte ni er?

Som sagt, hur långt in i förhållandet gifte ni er?

Och några följdfrågor:
    Hur gamla är ni?
    Har ni barn ihop?
    Hur långt in i förhållandet blev ni gravida?
    Och är ni ännu tillsammans med denna person ni gifte er och skaffade barn med? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När gifte ni er?
  • Kyanita
    Mysgosmys skrev 2011-11-08 00:31:43 följande:
    Som sagt, hur långt in i förhållandet gifte ni er?

Och några följdfrågor:
    Hur gamla är ni?
    Har ni barn ihop?
    Hur långt in i förhållandet blev ni gravida?
    Och är ni ännu tillsammans med denna person ni gifte er och skaffade barn med? 

Vi gifte oss efter 5 år ihop. Vi har dock känt varandra i 27 år nu. Vi är 37 och 36 år. Vi har 2 barn ihop, 3,5 år och 4,5 månad. Min spiral "gick ut" när vi varit ihop i 6 månader och då satte vi inte in något preventivmedel men det tog ändå 6 år innan lilleman kom. Och japp, vi är fortfarande ihop!!
  • enavmig

Vi är 33 och 34, gifte oss efter två och ett halvt år och blev gravida strax efter, bebisen kommer i mars.

• Lacey

Vi gifte oss efter 3,5 år.
    Är båda 34 år.
    Inga barn men försöker bli gravid.
    Vi har nu varit gifta i två år och tillsammans i snart sex år.

• stinasundsvall

Vi gifte oss efter 6 år.
    Det är drygt 3 år sedan nu.  
    Är 24 resp. 36 år.
    Har ett barn på 14 månader, och vi är fortfarande tillsammans. 

• xLeithx

Vi gifte oss i 2009 efter 9 år ihop; har 2 pojkar, Sam är 6 år & Cailan är 4...
    väntar en liten till i slutet av Juni, början av Juli!!

• Kina79

Vi träffades mars 2003. Då var vi 24 resp 35 år gamla. Första barnet är ett s.k. p-pillerbarn och föddes feb 2004. Vi förlovade oss juni 2003. Gifte oss juni 2005. Numera har vi tre barn.

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • Malhin

Gifte mig efter 6 månader och vi fick en son ihop. blev gravid 7 månader efter vi träffats

Philip 29/6-99, Mathilda 4/8-02, Hanne & Mette 4/1-04, Thindra 27/1-05, Kevhyn 6/12-07, MacKenzie 24/5-09, BF 11/9-10
  • MiScHoOo

jag måste vara den snabbaste människan som gifte sig, två veckor efter vi träffast, vill dock inte dela med mig av hela historien men har haft många barn med min man dock inga levande än... varit gifta i 8 år och det är det bästa beslutet någonsin.

• Viggo och pyrets mamma

Svarade annat (vilket var fel kom jag på i efterhand, skulle svarat 2 år), gifte oss efter ganska exakt 2 år tillsammans, och firade i år 5-årig bröllopsdag, så vi har alltså totalt hängt i hop i 7 år. Har 1 barn ihop som nu är 3 1/2, han blir storebror i Maj om allt går dom det ska. Jag är nu 29 och maken fyller 33 i Januari, så vi var 22 och 26 när vi träffades.

-Mammas älskling 080425-
Svar på tråden När gifte ni er?