• Babymama86

Kattunge död, vad göra nu ?

Hejsan !
    Min katt förlorade hastigt sin 5 dagar gamla son idag..
    När ska jag städa undan det ungen låg på ?
    Hur ska jag göra för att underlätta för min katt ?

Mycket tacksam för svar !!     

• Svar på tråden Kattunge död, vad göra nu ?
  • Babymama86

Nu har jag skrivit ett inlägg, även på facebook.

• IceJossan
    Babymama86 skrev 2011-11-08 22:11:18 följande:
    Jag bor i trollhättan och kan absolut tänka mig att hjälpa andra ungar !! Jag ska gå in och registrera mig där och tala om att jag har en hona som har mjölk

Jättebra! Hoppas att det finns några du och din kisse kan hjälpa! Det kan vara värt att ringa katthemmen imorgon, även de får in många anmälningar om föräldralösa kattungar.

• Babymama86
    IceJossan skrev 2011-11-08 22:22:34 följande:

Jättebra! Hoppas att det finns några du och din kisse kan hjälpa! Det kan vara värt att ringa katthemmen imorgon, även de får in många anmälningar om föräldralösa kattungar.

Det ska jag absolut göra !
  • nemo1

Och kastrera din katt direkt sedan då det kan ha varit blodgruppskrock som orsakade dödsfallet.

• Babymama86
    nemo1 skrev 2011-11-08 22:36:26 följande:
    Och kastrera din katt direkt sedan då det kan ha varit blodgruppskrock som orsakade dödsfallet.

Nej, det var en olycka som orsakade dödsfallet...
  • pluvdo
    Babymama86 skrev 2011-11-08 22:47:37 följande:
    Nej, det var en olycka som orsakade dödsfallet...
    Usch, vad hände?

Och ja, bra att du skrev på facebook och i forum att du har en katt som skulle kunna ta hand om andra, mammalösa ungar. :)
  • Babymama86
    pluvdo skrev 2011-11-08 22:51:14 följande:
    Usch, vad hände?

Och ja, bra att du skrev på facebook och i forum att du har en katt som skulle kunna ta hand om andra, mammalösa ungar. :)
    Kattmamman skulle flytta ungen och tappade honom ner för trappan Rynkar på näsan
  • Babymama86
    MammaTillDomFinaste skrev 2011-11-08 22:56:33 följande:
    bra att du annonserar ut henne!! hoppas ni kan hjälpa nån
    Ja, fast jag hoppas ju naturligtvis på att det inte finns några ungar som behöver en mamma Glad Men finns det så är det klart vi ställer upp.
    Jag hoppas att det inte finns då jag tycker det är bäst att ungarna har sin egen mamma !  
  • HZCEk
    Babymama86 skrev 2011-11-08 22:52:26 följande:
    Kattmamman skulle flytta ungen och tappade honom ner för trappan Rynkar på näsan
    Gråter

Vad fint att du försöker få tag på föräldralösa ungar i området. Ett jättebra förslag av dig/er som tipsade om det! 
  • pluvdo
    Babymama86 skrev 2011-11-08 22:52:26 följande:
    Fy fan :'(
  • Babymama86
    pluvdo skrev 2011-11-08 23:05:33 följande:
    Fy fan :'(
    Ja, det var fruktansvärt.. lille killen.. Zipit hette han Gråter Han fattas mig..
Svar på tråden Kattunge död, vad göra nu ?