Clearly gone?
Någon som testat det för att bli av med fet hy? Jag har testat allt som finns på både Kicks och apoteket, men inget hjälper, såg nu att det finns något som heter Cleraly gone med vitamin b5, funderar på att beställa det.
Någon som testat det för att bli av med fet hy? Jag har testat allt som finns på både Kicks och apoteket, men inget hjälper, såg nu att det finns något som heter Cleraly gone med vitamin b5, funderar på att beställa det.
Har själv inte provat det, men vet många som blivit hjälpta. Det ska hjälpa mycket bra för folk med fet hy eftersom det reducerar sebum. jag själv är ganska torr och har blandhy så jag har velat prova annat i kampen mot finnarna. Jag tycker helt klart att du ska prova det. Däremot så kan jag rekommendera ett enklare alternativ vilket är att gå till hälsokosten och köpa pantotensyra - pantothenic acid som alltid finns i välsorterade butiker. Det är EXAKT samma sak som clearly gone. Tänk på att du måste ta höga doser i flera veckor kanske månader för att få resultat. Men kan vara värt det. I början kan få det värre, men det går över.
Lycka till!
Jag testade, inte så länge som man ska. Jag blev rätt dålig i magen av dem och tyckte det var dyrt och därav slutade jag. Fick antibiotika av min läkare istället som gjorde susen. Clearly Gone hade ingen effekt på de 2 månader då jag åt dem.