• paula26

Storytel ...funkar den bara i mobilen?

Hur funkar det med storytel i mobilen. Jag har en mobilabonnemang där jag har begränsat med surf i månaden. Jag har 1 ggb. hur mycket går det åt om man lysnar på en hel bok? för jag lyssnar ca 5 timmar om dagen på jobbet, o jag vill inte ha en gigantisk telefonräkning . Hur är det om jag lysnar på en bok från storytel o sitter på ett tåg o det är dålig täckning?

• Svar på tråden Storytel ...funkar den bara i mobilen?
  • Lumo

Ladda hem boken när du har wifi o lägg i offlineläge. Men tyvärr buggar storytell o offlineläget verkar inte funka just nu.

Annats älskar jag denna tjänst! Såååå praktiskt. Kopplar även in en audiokabel i mobilen o lyssnar på vanliga bilradion när vi åker bil!

• Lumo

Finns en slide-knapp under boken som typ heter Offlineläge eller liknande. Tar väl 10-30 min kanske?! Max...

• Lumo

Kanske stämmer, har inte tajmat, bara satt på o lämnat appen. Tror dock inte du kan stänga appen när du laddar, då slutar den ladda.

• Erkki

Fungerar bra att lägga i offline efter jag uppdaterade appen före det buggade det. Älskar storytell lätt att få bok direkt o inget strul alls.

Svar på tråden Storytel ...funkar den bara i mobilen?