• Janniiique

Stor mage i vecka 11.

Vad tror ni? Andra barnet och redan såhär stor i vecka 11 (10+4). Min pappa har tvillingar i hans släkt, kan det vara så att det bor två i min mage?

• Svar på tråden Stor mage i vecka 11.
  • cesso
    Janniiique skrev 2011-12-12 20:46:32 följande:
    Har inte varit på ultraljud än, den 29 dec. då kan jag uppdatera dig :D
    Jäklar vilken jättemage! Härligt!
  • poh

Du kanske är längre gången än vad du tror? Eller så har du bara en baotamage :D Kanske är två därinne! Spännande! Hör av dig sen när du vart på ultraljud så man får veta =D

• cesso

TS- Du kanske ska be att få en tidigare tid? Kan det vara för mkt fostervatten?

• Janniiique

Jag har frågat, men dom tar inte emot mig om jag inte har blödning eller smärta. sist jag var hos barnmorskan så kände hon på min mage och konstaterade att jag inte är längre gången. ska bli spännande och se på ultraljudet om det visar två foster, eller bara en plutt. 

• cesso
    Janniiique skrev 2011-12-13 20:48:02 följande:
    Jag har frågat, men dom tar inte emot mig om jag inte har blödning eller smärta. sist jag var hos barnmorskan så kände hon på min mage och konstaterade att jag inte är längre gången. ska bli spännande och se på ultraljudet om det visar två foster, eller bara en plutt. 
    Jag tippar på 2! Är magen så där spänd hela dagen? Eller blir den så när du slappnar av? För man kan ju ha rätt kassa magmuskler efter första barnet men din mage ser ju utspänd ut. Skulle tippa på 6:e månaden!! Spännande!
  • cesso
    fialotta28 skrev 2011-12-15 07:02:31 följande:
    Jag hade stor mage tidigt nu tredje gången men det var bara en i magen.
    När började din mage växa? Jag väntar tredje nu, är i v. 10 (tror jag) men det syns inget alls.
Svar på tråden Stor mage i vecka 11.