• glad i livet

Hur hitta en dejt?

Hej!
    Jag har levt med män i hela mitt liv och har nu en underbar man i mitt liv men vill få bejaka delen hos mig som behöver kvinnlig kontakt. Men hur gör man?, Jag vet hur man flirtar med män och raggar upp män på nätet, men hur gör man med flickor/ kvinnor..och var finns de kvinnor som är intresserade av andra kvinnor eller nyfikna på andra tjejer?
    Jag är lite småblyg och inte helt bekväm med att ragga på krogen.

• Svar på tråden Hur hitta en dejt?
  • whitetrach86

Finns rätt mycket på nätet men "kvinna söker kvinna" bara att söka med det på google.se så kommer det upp rätt många sidor Glad

• Anonym

Jag tror att dessa tjejer finns lite överallt! Det kan säkert vara en arbetskamrat, granne eller tjejen framför dig i konsumkön.....Men jag undrar samma. När jag ser en söt tjej så tänker jag "undrar om hon skulle vara intresserad av en fika"...eller liknande....Försöker ibland söka lite ögonkontakt. Men det är lättare med män...ha ha...de stirrar tillbaka

• bögfamiljen

lite fördomar kanske med detta tycker iaf jag att det är lättare att se att en kille är bög än flata iaf ute bögar är nog lite mer stereotyper än flator. men på nätet finns det ju massor bla qruiser som är den största sen har de flesta datingsidor numera även en hel del hbt kontaktannonser.

• Anonym

Hur gick det med dejtandet? Hittade du någon dejt?

• glad i livet

Jag upptäckte att det var lika lätt att nätragga på tjejer som killar , men svårt att hitta någon man trivs med. Är väl ett långtidsprojekt istället.

Svar på tråden Hur hitta en dejt?