• Mizz Turko

datorn startar inte.... HJÄLP

Försöker starta datirn men det funkar inte, kommer bara "fujitsu siemens..." sidan å nedanför står Entering setup.. Men sen händer inget mer, har varit så nu ett bra tag. Funkade problenfritt igår... Har barnens foto i datorn dessutom så jag måste försöja få den att starta. Hjäkp någon

Prinsessan Lorin 090512 ~~~ Prins Yusuf 100619
  • Svar på tråden datorn startar inte.... HJÄLP
  • Mizz Turko

Nu har det kommit svart skärm med lite text, u slutet står det Operating system not found... Snälla hjälp,

• Mizz Turko

Lämna in en nästan 3 år gsmmal laptop brukar inte tas emot, de brukar rekommendwra sopirns... Har tyvärr ingen i min inkrets som kan datorer heller

• Mizz Turko

Så finns det en chans att komma åt fotografierna???

• Mizz Turko

Så bilderna går då att räddas??? Ååå hoppas, resten å datorn skiter jag i det är barnens fotografier jag vill ha. Tack för hjälpen

• Mizz Turko

Vet inte vad ubuntu eller minixp är?? Har inte heller annan dator stt koppla ihop mef. Har trolugtvis runt 400 fotografier, sen har jag mitt cv jag vill gärna komna åt oxå Vadär smartast å enklast att göra?? Har hittat recovery cd: na så vey inte nu om jag ska göra det

• Mizz Turko

Ååå tack för alla svar å hjälp. Ska försöka först med recovery å se om det kan funka, annars får jag lämna in den. Vilka änglar å experter ni är

Svar på tråden datorn startar inte.... HJÄLP