• Anonym (Jag går i bitar)

Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Igår dog en bit av mig...

Mina två äldsta döttrar talar om att deras pappa våldtagit en av dom i nästan tio års tid och utnyttjat en andra sexuellt under fem år...Fullbordade våldtäkter flera ggr i veckan

Jag har inget vetat, inget märkt , inget förstått...

Vi separerade för tre år sen, han behöll barnen för att han bodde kvar i huset så dom skulle kunna gå kvar i skolan och inte behöva flytta. 

Jag gick med på det(vi bodde utan vettiga bussar och jag har inte körkort så jag kunde inte bo kvar)

I går vågade dom berätta...Jag går sönder, jag vet inte om han varit på mina minsta de ska polisen prata med i veckan.

• Svar på tråden Han har våldtagit min dotter i nästan tio år
  • puss

ojoj. skaffa hjälp, för dig och för barnen.

Ät min sidfot
  • whitetrach86

Fyfan!

men skönt att dom äntligen har vågat berätta så att dom (även du nu) kan få hjälp och att den j*veln åker in!

Kramar massor  {#emotions_dlg.flower}

• Tittij

Anklagar verkligen inte, men har så oerhört svårt att förstå att man som mamma inget märker?!
    Hur har dina döttrar mått? Har de varit som vanligt? 

Hoppas den grisen åker dit rejält och får känna på upprepade våldtäkter i fängelse!!!! 

• Helwa

Vilket äckel!

Bra att dina barn har vågat berätta nu!

• Anonym (Stor kram!)

Åhhh vad vidrigt hemskt!
    Har ni anmält? Får ni den hjälp ni behöver?
    Hur gamla är tjejerna?
    Stor kram till er alla!

• Sacre

Stackars barn :(, skönt att de äntligen vågade berätta.
    Hoppas idioten får vad han förtjänar!!

• Trivelina73

Polisanmäl fanskapet! Det är bra att de litar på dig och vågar berätta. Hoppas de är minst 12 så att de kan flytta till dig idag, för i den ålder får de bestämma själva var de ska bo.

Stor styrkekram till dig, klandra dig inte för det att du inte såg. Ofta är det så att det märks inte alls. Ibland är vissa barn bara ovanligt bråkiga, men vissa är rena drömungarna.

• puss

men sluta skäll, det är iaf deras pappa. barn är lojala.

Ät min sidfot
  • NadiaMi

Du har otroligt modiga döttrar TS.
    Det går att dölja att sådant händer och det är lätt att falla in i att beskylla sig själv för att man borde ha sett, men det bästa du kan göra är att polisanmäla och se till att dina döttrar får det stöd och den hjälp de kommer att behöva för att bearbeta det de blivit utsatta för.

Polisen bör på 'automatik' kalla in de olika speciallister som hör till i denhär typen av fall och beroende på deras ålder kommer de att få ge vittnesmål på ett sätt som är anpassat. De bör också få samtalskontakter och du TS bör också få någon att prata med så du kan finnas där som stöd för dina döttrar.
    Det är jätteviktigt att du inte faller in i skuldkänslor utan att du Trots dem fortsätter kämpa för dina döttrars trygghet.

All styrka till dina fantastiska döttrar TS och jag tror faktiskt också att du är en fantastisk mamma helt enkelt för att dina döttrar har funnit modet och tryggheten i Dig och berättat för dig vad som har hänt och du har tagit dem på allvar.
    Det kommer att bli en svår resa, men tillsammans kan ni klara av det.

Svar på tråden Han har våldtagit min dotter i nästan tio år