• loppis7

Vill veta allt om IVF Kliniken i Falun !

Står precis i valet att byta klinik från Uas i Uppsala till ev Falun skulle vilja o ha både posetiva o negativa åsikter om allt ni vet om Falun, alla kloka tjejer !

• Svar på tråden Vill veta allt om IVF Kliniken i Falun !
  • Pico

Det finns en tråd om Falunkliniken, kolla där. Du hittar nog en hel del åsikter där.
    Jag ska börja spraya i nästa cykel för mitt första ivf i Falun.
    Lycka till!

• lynet70

Hej!
    jag går i Falun på våran behandling.
    Tycker bara positivt om bemötande iaf. Har genom gått 2 ivf/icsi men tyvärr inte lyckas. Varje gång har jag fått toppen ägg enligt läkarna och barnmorskan har svårt att förstå varför inte ägget vill fästa säger hon...hon skulle diskutera med läkarna om det fanns något annat att göra. Jag känner mig i trygga händer.
    Det som varit negativt enligt mig är att jag skickade en fråga via mail till Falun för ungefär 3 veckor sen om att prova assisted hatching och ba om ett svar och varför. Men har inte blivit kontaktad på något sätt än. Dom har ju haft julstängt,men dom kunde iaf ha hört av sig att dom återkommer med ett svar senare.
    Men annars bara positivt. Jag tror på det här med långtidsodling som Falun gör.
    Lycka till!

• LittleMee

Vi upplevde Falun som bara positivt. Jätte gullig personalstyrka. Vi fick bra med info, dem förklarade exakt vad dem skulle göra.

• malin väntar

Hej,
    Jag har gjort ett IVF/ICSI i Falun. De är jättegulliga, förstående och proffsiga!
    Du kan ju gå in på hemsidan www.ivffalun.se och kolla!

• EllaOlla

går i Falun, tycker det är jättebra. Men jag har inget ställe att jämföra med, tycker det bara är skönt att det äntligen händer något.Bra personal men tyvärr har vi inte lyckats på vårat försök.

• cta

Vi går i Falun och har bara positivt att säga om dem,jätte gullig personal.Känner mig trygg med dom.Vi har gjort 2 icsi där och lyckades 2 gången.Är nu inne på 1 syskonförsöket.

• kaffelisa

Falun får bara lovord ifrån mig, dessutom lyckades vår andra icsi där (långtidsodling) Personalen är helt underbar... Lycka till!!!

• loppis7

Hej tjejer !
    Kommer att ringa Falun så snabbt dom öppnar ,verkar vara bara bra där.

• Sanne B

Vi funderar också på falun för ivf...men har inte bestämmt oss för ant cvl eller falun... -det är intressant o höra hur andra upplever falun ...har gjort flera försök på st. görans..skulle nog göra ännu ett försök där...men det är sååå långt!!!
    sanne

Svar på tråden Vill veta allt om IVF Kliniken i Falun !