Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Var finns alla ensamma pappor?

Ensam pappa här oxå eller va man kallar d, e inte singel men bor sj med min son, min son har bott hos mig sen han va 1.5 år,(7.5 nu)  
    Det jag märkt e att tjejer e nästan värre när d gäller dejting,så fort ja berättat att jag har min son och att han bor hos mig har dom flesta sprungit fortare än kvickt,skyllt på att dom inte vill ha barn nu,eller att dom inte vill ha nån annans barn osv .....
    Känns som att när man har barn sj e d lättast att hitta någon som oxå har barn då dom vet hur det är, d vet tyvärr ingen som inte haft barn,spec inte ensam barn...
    Känns skönt att jag nu hittat en som förstår hur det är oh som allt känns bra med =)  

• singel pappa83
    Clear1 skrev 2013-01-27 22:23:08 följande:

Jag drar inte alla över en kant, men DEJTING sidor är inte min grej bara.

Sen om du är en bra kille kan du ju vara det oavsett om du är med på en dejtingsida eller inte.

Men poängen med mitt inlägg är mer VAR träffar man någon om man INTE vill vara med på någon dejtingsida?
    Några tips? Eller om det finns något ställe typ som makalösa föräldrar som finns i skåne,
    det känns ju som det borde finnas. Annars får man väl starta något, en picnic i parken för ensamstående till våren kanske?

Låter som en bra ide!
    Håller oxå delvis med ang dejting sidor, varit med på sådana i 5-6 år från å till men aldrig träffat någon via dom som  d blivit något seriöst med...
Svar på tråden Var finns alla ensamma pappor?