• eliten

Fotokalender

Någon som har tips på vart man kan göra en fin fotokalender till bra pris?

Gillar t.ex. inte vistaprint utan vill kunna växla och ha flera bilder ibland och en stor olika månader

• Svar på tråden Fotokalender
  • Havsjungfrun
    Havsjungfrun skrev 2011-11-13 22:08:11 följande:
    www.kbfoto.se
    Här laddar du ner ett program och han sedan välja olika val för olika månader, både antal bilder, form och bakgrund. Du kan även lägga in små bilder i själva almanackan. Namndagar och helgdagar finns med, det är många som inte har det. Har dessutom familjekalender.
  • Analoga
    Havsjungfrun skrev 2011-11-14 22:55:28 följande:
    Här laddar du ner ett program och han sedan välja olika val för olika månader, både antal bilder, form och bakgrund. Du kan även lägga in små bilder i själva almanackan. Namndagar och helgdagar finns med, det är många som inte har det. Har dessutom familjekalender.

Vet du hur de ligger prismässigt jämfört med andra företag? Billigare/dyrare el likvärdiga?
  • Havsjungfrun

Ca. 149 kr. Finns billigare (99 kr) på andra ställen men utan dessa valmöjligheter.

• Havsjungfrun
    fat2fit skrev 2011-12-08 21:00:06 följande:
    Jag har testat olika fujidirekt - önskefoto - postfoto - alla är lika bra tycker jag!

Ser vem som har bästa erbjudande för tillfällig och kör med det!

Tips - www.rabatt.se/tag/fotokalender
    Men det är väldigt få som erbjuder flera olika bilder på varje uppslag...
  • fat2fit
    Havsjungfrun skrev 2011-12-08 21:23:26 följande:
    Men det är väldigt få som erbjuder flera olika bilder på varje uppslag...
    Bra idé med många bilder på samma sidan

Du kan redigera bilder i din egen dator innan du ladda upp så kan du fixa obegränsat med bilder på varje uppslag !
  • Drutten1973

Hej
    Vi beställde fotokalender på VistaPrint och jag kan INTE rekomendera dem.

OBS
    , ALLA priser är EXKLUSIVE MOMS på deras hemsida och är man inte uppmärksam blir ALLT 25% dyrare vilket det blev för oss.

Ja, det var klantig men svaret jag fick när jag ringde var att "Vi kan inte göra någonting åt det. Du har accepterat villkoren"     

Nöjdkundgaranti, skulle inte tro det. 

Hitta något annat företag är mitt tips

. Rynkar på näsan

/Andreas        (Omåttligt irriterad "kund")

• rebmetpes

på photobox kan man välja mellan 1 till 3 bilder per månad.
    jättefina kalendrar!! 

• jessin

Jag har också testat flera olika och varit ganska missnöjd med kvalitén samt att hemsidorna lovar bra rabatter och sedan blir det dyrare i till slut i alla fall. I år testade vi photobox och måste säga att det är den bästa hittills. I dag kan man beställa en gratis via aftonbladets hemsida. Man betalar endast för portot.

• fat2fit
    jessin skrev 2011-12-12 21:23:21 följande:
    Jag har också testat flera olika och varit ganska missnöjd med kvalitén samt att hemsidorna lovar bra rabatter och sedan blir det dyrare i till slut i alla fall. I år testade vi photobox och måste säga att det är den bästa hittills. I dag kan man beställa en gratis via aftonbladets hemsida. Man betalar endast för portot.
    Jag tycker Photobox var också bäst! Deras erbjudande här -> En Gratis fotoalmanacka från PhotoBox.se
    är en bra deal, och port var bara 29:- med rabattkod
Svar på tråden Fotokalender