• Anonym (TS)

Göra en fejktjej på facebook för att testa killen?

hej! Min kille har skrivit mycket till tjejer förut på facebook och gulligullat och skrivit romantiska saker vilket jag INTE gillar. Nu säger han dock att han slutat. Men jag är lite osäker på att han skulle dissa en tjej som började skriva till honom... eller jag har svårt att lita på honom efter hans ständiga lögner.

Nu funderar jag på att göra en fake-facebook med en snygg tjej på bilden som skriver sexiga grejer till honom. Om han mognat så kommer han ju bara ignorera det och inte svara, och då vet jag ju att jag kan lita på honom men skriver han tillbaks så har han ju ljugit.

Verkar detta som en bra ide och har ni gjort likande saker mot era män själva? :)

• Svar på tråden Göra en fejktjej på facebook för att testa killen?
  • Anonym (morsan)

Tycker jag är ojuste, faktiskt- gillar inte fällor...

• Kärleksätarn

Du borde kanske ställa dig frågan om ett förhållande där du känner att du måste testa din partner är något att satsa på? Öppna kort är alltid det bästa...

• whitetrach86

tycker det låter rätt omoget... men det jag tänker på är att det är olagligt att använda bilder på andra och påstå att det är en själv. 

• Anonym (17 år)

Sen är det även mot fb.s regler att ha mer än ett konto (har jag för mig ;) var iaf så förrut ) och något man kan bli avstängd för i så fall :P

Jag gjorde det samma som 17 åring när jag av misstag fick se min dåvarande pojkvän skriva pluttinuttmail till en på spraydate något som han försökte prata bort och hävda att han aldrig sysslade med. Då skapade jag ett konto där och raggade på honom... fick napp oxå.. men kan inte påstå att det fick mig att må bättre.

I dagsläget skulle jag nog hellre konfrontera min man än att gillra fällor om jag skulle misstänka honom för något. Nu är denna betydligt smartare än mitt ex från sjuttonårsåldern *S* så om han flirtade vid sidan av skulle jag nog aldrig upptäcka honom :P han vet hur man sopar igen spåren efter sig ;P

• thomas53

Jag bestämde "träff" med en ex. Hittade på en profil och "bjöd ut henne" på båttur - sexkryssning.

Hon blev väl besviken när ingen kom.

• Skicklet

Tycker också att du ska göra det. Mycket för att jag är sjukt nyfiken på hur det kommer sluta.

Men i övrigt så är sånt här aldrig en bra ide´, letar man efter suspekta grejer som ens partner sysslar med så hittar man alltid något, även fast det egentligen inte finns något. Har man börjat misstro och letar bevis så slutar man inte leta förens man hittar något, vad som helst. Antingen så litar du på honom eller så gör du det inte!

Men OM du gör detta, snälla uppdatera trådenGlad

Det man inte dör av överlever man
  • UntilTheDark

Nej tycker det verkar barnsligt och det är väll förbjudet att ta en annans bild och låtsas vara denne.

Svar på tråden Göra en fejktjej på facebook för att testa killen?