• Anonym (Marie)

Sexiga sms/smeknamn i början av ett förhållande...

Jag har börjat dejta en kille som bor långt ifrån mig.. men jag är otroligt attraherad av honom! vi har träffats ett par gånger, kysst och kramats och det känns helt underbart. Blir så tänd bara han nuddar mig

Vi skriver väl typ 7sms om dagen... han kallar mig raring, jag vill kalla honom något, inte för gulligt men...tex sötnos, det gillar inte ni killar va? läckerbit är kanske lite väl? 

Vill ha tips vad man kan skriva som är inte för porrigt men lite sex-antydan kanske ( vi har inte haft sex än)   

• Svar på tråden Sexiga sms/smeknamn i början av ett förhållande...
  • Anonym (^^)

snygging, babe (kan man skriva de till killar? jag gör de till min iaf, haha)

:D

• Anonym (Marie)

Ja snygging är bra, men babe? det är lättare till tjejer, vi gillar ju gulliga smeknamn men jag tänker killar kan nog bli avtända på att kallas sötnos gulleplutt etc

• Fruntimre

visst är det irriterande svårt att komma på vettiga smeknamn till män?! Vi kan ju kallas allt möjligt, men snygging blir alltid standard till män.. Hoppas att någon kommer på något vettigt :P

• Anonym (Marie)

Men va få som svarat! jag trodde jag skulle bli överöst med tips!!! jag vill ju han ska förstå att jag verkligen vill ha honom även sexuellt även om vi inte haft det än.... han tror nog jag är lite kysk av mig och det är jag inte!

• Anonym

Skriv inte Babe till en kille, det betyder Bruden! Och det vill han ju inte vara.

• Anonym (^^)
    Anonym skrev 2011-11-15 15:30:40 följande:
    Skriv inte Babe till en kille, det betyder Bruden! Och det vill han ju inte vara.
    Hahaha, jag kallar min sambo för babe och han är en kille (tjej numera tydligen) ;) haha. Ska nog sluta med det :P
  • Anonym (gris)

Min går oxå under "namnet" babe (som ju är en gris)

• Anonym

Sorry att det är ot, men jag kallar min kille babe och det är verkligen inte ovanligt här och inte tjejigt (bor i australien och min kille är aussie)

• Anonym (porrängel)

snygging e bra... sexbomb kanske? hehehe..
    Min sambo kalla mig för porrängel i början.. höhöh.. men de kanske man inte kan säga till en kille?   

• Anonym (^^)
    Anonym skrev 2011-11-15 16:25:34 följande:
    Sorry att det är ot, men jag kallar min kille babe och det är verkligen inte ovanligt här och inte tjejigt (bor i australien och min kille är aussie)
    Anonym (gris) skrev 2011-11-15 16:22:45 följande:
    Min går oxå under "namnet" babe (som ju är en gris)
    härligt att jag inte är ensam! :) Då kanske inte man ska sluta kalla han för babe trots allt ;)
Svar på tråden Sexiga sms/smeknamn i början av ett förhållande...