Shoppa Online (via Internet)
Vart brukar ni handla oftast från Internet? Kläder, skor, hem, elektronik etc.
Alltid kul när man får ett paket på posten :) känns som julafton!
Vart brukar ni handla oftast från Internet? Kläder, skor, hem, elektronik etc.
Alltid kul när man får ett paket på posten :) känns som julafton!
Monsoon.co.uk har just nu fri leverans till Sverige...
Www.johnlewis.com och. www.marksandspencer.co.uk - båda uk affärer levererar numera också till Sverige - fraktavgift £7.50 tror jag det var. Alla produkter går dock inte att beställa (skrymmande, ömtåliga).
Jag handlar jättemycket på nätet - även matvaror (bor i England).
Gillar www.etthundrakronor.se . Inget kostar över 100 kronor. Där finns lite allt möjligt.
Men de hade inte så många produkter, trodde att det skulle vara många fler saker inom olika kategorier. Och priset var tok för högt för såna produkter. Finns andra hemsidor som har 50-70 kr billigare. Besviken tyvärr.
Jag jobbar som sjuksköterska och köpte systerur på den sidan. Fanns inte billigare på något annat ställe. Köpte då även ett armbandsur i silikon som kostade 89 kronor. Det tyckte jag var billigt.
så det där med 50-70 kronor billigare har du nog fått om bakfoten.
Syftade på mest på smycken. Jag har beställt lika fina utomlands med fri frakt, men ja sidan lär behövas i Sverige och man får hoppas att den kommer att utvecklas.
Jag har köpt en hel del smycken från etthundrakronor.se och är supernöjd! Har sett liknande på nelly, cocoo, osv till dubbla och till och med trippla priset! Ett annat plus är att leveranstiden är helt sjuk snabb.
Tummen upp från mig!