• Tångräkan

Kan en vuxen sitta/ligga i MINNEN växasäng? Tål den det?

Vet inte vart jag ska lägga tråden men testar här, lär väl finnas en del som har denna säng kan jag tro :)

Undrar helt enkelt hur mycket en MINNEN växasäng från Ikea tål i vikt? Kan en vuxen lägga sig i den? Den växasängen vi har nu har ett tredje ben eller vad man ska säga i mitten men det ser jag att MINNEN inte har. Känns som den skulle gå av på mitten om sambon på närmare 90 kg sätter sig i den ;)

• Svar på tråden Kan en vuxen sitta/ligga i MINNEN växasäng? Tål den det?
  • ami

Sådana har våra barn. Både jag o maken sitter och läser godnattsaga i dem utan knak o brak :) Tror absolut den håller för din man.

• Luullis

Vi har inte den men vi har ikeas absolut billigaste säng för barn, SNIGLAR tror jag den heter och den kostade väl typ 300. Den kan jag ligga i utan problem! Min man kan också det. Håller den bör alla andra också göra det!

• silavs

Min dotter har en minnen och jag har sovit i den brevid henne=)

• La Lola

Jag väger 84-85 o mig håller den för.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • charlies mamma

hej jag funderar på att köpa sängen minnen från ikea, undrar vad ni tycker om sängen och om sidopanelerna går helt ihop när man gör den som minst?. Jag har en pojk på 10 månader som hatar att sova i sin spjälsäng och försöker nu komma på en bra lösning för att han och vi ska få sova bra om natten.

Svar på tråden Kan en vuxen sitta/ligga i MINNEN växasäng? Tål den det?