• Domicha

Deostick!

Vilka kan ni rekomendera?
    Oavsett märke eller pris.

• Svar på tråden Deostick!
  • E l l a

Brukar använda Rexona normalt, tycker den är väldigt bra, har just nu en Adidas - bra den med och den smetar inte alls.

• bubbelmaja

Cool water by Davidoff, helt suverän. Fräsch doft och håler svettten borta, inga vita fläckar på tröjan heller.

• skriva

Jag kan å det bestämdaste avråda ifrån att använda ett sånt där mineraldeostick som man bl.a kan köpa i hälsokostaffärer. Jag har nog aldrig luktat så mycket svett som när jag lånade min sambos för att testa. HAN däremot, luktar aldrig svett av den.

Jag kallar den föraktfullt för svettbeten.

• Norix

Dove.. i brist på annat känns det som... älskar deostick men tycker det finns lite och välja mellan.. kanske kollar jag på fel ställen...

• Jag är Dinah

Jag använder Rexona pro balance, active nånting. Den är superbra! Den bästa av alla jag testat iallafall!

• Thursday

Mmm, jag tycker också att det är ganska dåligt att välja mellan, men både Rexona och Dove funkar ju.

• Norix

rexona duger men jag tycker den luktar lite konstigt.. tantigt kanske? jag vet inte.. jag associerar den med något som jag inte gillar... men den fungerar ju bra

• Domicha

tack för alla era svar! ska ta mig till Åhlens och kolla runt lite tänkte jag

• Shalita

CCS Torrstick från apoteket tycker jag är bra. Den med parfym har lite konstig doft så jag kör den parfymfria. Lite tråkigt kanske men man kan ju alltid ta nån annan parfym till...

• Kvinna86

Bats från apoteket eller åhlens! Väldigt effektiv mot fukt.

Rexona tycker jag också är bra! Torkar fort

• Domicha

Nu har jag varit o köpt ett stick från Biotherm. *hoppas hoppas* den håller måttet
    Tack för alla förslag!

Kvinna86:Bats är väl i creme? har för mig att jag testat den men den bet visst inte på mig

• zmultronet

Thaisten från hälsokost är väl det bästa.....

men jag gillar Elisabeth Ardens Green Tea... den är underbar =)Kostar ca 150:-,,,, men jag köpte mina på ÖB,,för 50:- styck =) Annars är Ardens dyra produkter, men mkt bra och luktar inte ngn svett med den.

• zmultronet

Ang thaistenen..... det tar ca 1 vecka innan man får full effekt på den....men man kan ju spraya lite dofta gott PÅ jumpern man har på sig.... runt ärmen mena ja då. Saltstenar är bra för det täpper inte till" kanalen" under armen....lymfa går ju ut där=)

• Norix

jag har läst någon gång att man kan bli "imun" mot en deo och att det därför är bra att använda några olika sorter eller byta ibland.. vet inte om det är sant men jag inbillar mej att det ligger något i det.. men det låter ju helknäppt!

• Shalita

Norix

På mig verkar det stämma! Efter ett tag känns favoriten inte lika effektiv längre. Då byter jag till nån som verkar jättebra i början men efter ett tag så inser jag att det är den första som är bäst iaf...

• Vickyb

Jag använder mig utav Nivea. Den duger alldeles utmärkt.

• L Girl

Jag använder Tommy Girl deo-stick och den luktar jättegott! Den är riktigt effektiv också... men man nästan vill svettas lite för den luktar så gott!! ;)

Svar på tråden Deostick!