Orkar snart inte mer :´(
Har levt tillsammans med min sambo ett bra tag nu och vi har en liten flicka på 6 månader som jag älskar över allt annat och gör allt för.
När vi blev tillsammans visste jag inte att han hade så mycket i sin ryggsäck och mådde så otroligt dåligt. dom senaste 15 månaderna har jag fått vara en psykolog och all tid och ork har gått till att hjälpa honom att må bättre utan resultat. Jag har stöttat och hjälpt honom på alla sätt jag kan komma på men det känns som han pissar mig i ansiktet.
När vi fick våran dotter så var han en jättebra pappa den första månaden men nu är det bara jobbigt. Dottern grinar mest hela tiden med honom så det blir jag som får ta henne mestadels. Barn känner känslor mer än vad man tror.
Vi bråkar för det mesta om små saker och jag orkar snart inte mer. dom sista månaderna har jag tänkt att nu måste det ta slut, men då tänker jag på våran lilla tös som jag så gärna hade velat växa upp med båda föräldrarna. Men jag känner att detta förstör mer för henne än vad det gör gott.
Jag orkar inte leva med någon som inte kan ta ansvar eller inte ha någon åsikt. Men det är så svårt att ta steget att lämna honom för då kommer skuldkänslorna :(
GAh vad ska jag göra??? =S