• Just me

Tips och råd för oss som har iphone! :)

Hej! Har inte sett att det ska finnas liknande tråd här så jag startar en för oss med iphone där vi kan dela med oss lite tips och tricks.... Det finns sååå otroligt mycket i den lilla manicken som man knappt har någon aning om så det skulle vara kul om vi kunde dela med oss! Många har fått grepp och kan allt eller det mesta,andra som mig har haft iphone ett bra tag men lär sig fortfarande och blir lika paff varje gå g och andra är helt nybörjare! Hoppas att det finns fler som tycker att det skulle vara kul med den här tråden och vill dela med sig! Jag tex lärde mig för inte så länge sedan att man kan knäppa kort när man vistas på en sida så istället för att kopiera kan man då knäppa och det spars i kamera albumen...hade haft telen i 1,5 år och inte vetat om det... Haha...

• Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)
  • Zezzan

Har du sparat ner den på din dator? Laddat över den till telefonen via iTunes?

• R J

Nej, har inte överfört nått till nån dator. Jag vill lyssna på en låt, måste jag gå via datorn då? Suck, börjar ju ångra att jag köpte denna mobil om det ska vara såhär krångligt för lite musik!!!!!

• tahira
    R J skrev 2013-05-01 10:43:04 följande:
    Nej, har inte överfört nått till nån dator. Jag vill lyssna på en låt, måste jag gå via datorn då? Suck, börjar ju ångra att jag köpte denna mobil om det ska vara såhär krångligt för lite musik!!!!!
    I vilket format är filen? Hur är den skickad? I ett meddelande?
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Zezzan

Men hur lyssnar du på låten på Facebook? Är det en länk till youtube eller hur har du låten där?

• R J

Den e skickad som mp3 i ett meddelande på fejjan... När jag försöker att lyssna så står det bara error... :(

• Zezzan
    R J skrev 2013-05-02 07:45:10 följande:
    Den e skickad som mp3 i ett meddelande på fejjan... När jag försöker att lyssna så står det bara error... :(
    Min gisning är:
    spara den på datorn
    lägg till i itunes
    flytta över till telefonen 
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • tahira
    R J skrev 2013-05-02 07:45:10 följande:
    Och när du försöker spara ner den på telefonen, vad händer då?

Det kan ju ha blivit fel när den skickades också, jag har inte haft några problem med mp3-or som är skickade i mail (dock inte via FB, med det borde ju vara exakt likadant) 
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • tahira
    Zezzan skrev 2013-05-02 08:40:05 följande:
    Min gisning är:
    spara den på datorn
    lägg till i itunes
    flytta över till telefonen 
    Fast det borde man ju inte behöva? Om jag hade behövt gå via datorn för att hämta alla mp3-filer jag vill ha till telefonen så hade jag blivit galen.
  • Zezzan

Nej alltså jag har ingen aning då jag lyssnar på musik via wimp. Var bara en tanke då det inte fungerade att lyssna direkt

• R J

Ja, det nog så jag får göra... Himla tråkigt att man inte kan lyssna direkt... Det står bara error nät jag försöker.. Vet inte om det e jag dom gör fel el om det inte går med telefonen....

Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)