Inlägg från: zasata
|
-
-
-
-
Blogga i stället för att bråka?
Jag vill bara lägga mig så jag slipper känna något.
Jag vill bara skrika rätt ut för det gör så ont i min kropp av all ångest och alla känslor som ingen förstår.
Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.
zasata.blogspot.se/2013/03/blogga-i-stallet-for-att-braka.html
Försökt få ner mina tankar under ångesten av ADHD och Borderline och medicinering.. -
En rörig Måndags-hjärna.Klockan är 12:38 i skrivande stund.
Vaknade vid 6:15 första gången för Johnnys klocka ringde, 6:30 var det bara att gå upp för då hade han såklart väckt Leo.
Fixade en flaska välling till honom, och jag tog mig en biobics, actimel och 30mg ritalin.
Blogga i stället för att bråka?Jag vill inte skada mig själv, men det är i just dessa tillfällen jag inte kan låta bli.
zasata.blogspot.se -
Övar på ensamheten.Försöker skriva och berätta hur värden ser ut efter jag fått diagnos ADHD och borderline vid 25års ålder. Tankar och känslor som dyker upp.
Hatet mot omvärden.
zasata.blogspot.se/ -
-
Kalla mig bölig..Tappade fokus och fick panik, tänk om det skulle hända mina barn? Tänk om något händer mina barn och dom skulle försvinna?
Ny tatuering. -
Woho, jag vann turneringen.Idag är en sådan jag inte vill gå upp ur sängen, jag vill inte existera. Jag har tagit min medicin på tok för sent och på tok för lite för att orka. -
Förtjänar inte mina barn en fungerande, och "vanlig" mamma?
http://zasata.blogspot.se/
RitalinDet är ungefär så det känns, varje dag. Och ingen verkar vilja förstå. Hur den där timmen är, när man "bara är", så som egentligen "alla" är, fast dom tänker inte på det. Hur svårt det kan vara att gå och skriva den där matlistan, planera maten för dagen för barnen, få tiderna och rutinerna att gå ihop.
Låst och instängd