Cilla93 Äldre 30 Jan 19:43 3825 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka din blogg här (dagligen) Denna värld behöver feminism. Jag och min bästa vän.
Cilla93 Äldre 2 Feb 16:58 #2967 Återställ Anmäl Du ogillar detta Idag har jag skrivit ett inlägg om kvinnligt kroppshår.
Cilla93 Äldre 2 Feb 22:47 #2970 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag har lagt upp bilder på mig själv i en rosa peruk, lila läppar, piercings och tatueringar.
Cilla93 Äldre 3 Feb 19:48 #2972 Återställ Anmäl Du ogillar detta Veckans feministiska citat. Två bilder som sprids på sociala medier, jag ogillar dessa eftersom de är nedvärderande mot pappor. Egobilder på mig i pastelgoth-stil.
Cilla93 Äldre 4 Feb 18:35 #2975 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag kritiserar skönhetsidealen och vikthetsen. Dagens låt är en Power Metal-låt. Tre snygga överdelar från xplosion.nu
Cilla93 Äldre 5 Feb 20:24 #2981 Återställ Anmäl Du ogillar detta 5 vardagliga saker att tänka på för att bli mer jämställd. Min nya klänning från Hell Bunny. Kladdkakemuffins med lila topping.
Cilla93 Äldre 6 Feb 21:34 #2989 Återställ Anmäl Du ogillar detta Dagens låt är en låt av Powerwolf. Min åsikt om Rysslands antigaylag. Idag har vi samer nationaldag. Min nya turkosa skjorta matchar jag med gula jeans och rosa hår. Sockersött!
Cilla93 Äldre 11 Feb 21:03 #3007 Återställ Anmäl Du ogillar detta Människor som uttrycker sig rasistisk eller nedlåtande men vägrar be om ursäkt för att DE inte känner sig kränkta av det. Superman-hoodie.
Cilla93 Äldre 12 Feb 20:29 #3018 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag berättar om hur det känns att blir kallad för "lappjävel" och om att jag blivit kallad för "en BRA lapp". Jag vill att min katt ska få ungar, mamma är rädd att bli en crazy cat lady.
Cilla93 Äldre 21 Feb 23:07 #3047 Återställ Anmäl Du ogillar detta Ett snyggt 70-tals skivomslag. Det allra bästa valet jag gjorde förra året var att hoppa av skolan, men jag ångrade aldrig att jag började. Nu mår jag betydligt mycket bättre och har fullt med planer med livet. Debattartikel om kvinnors rätt att få gå barbröstade. Min brors band har släppt en EP. Drygt 20 år och har redan ångest över att jag inte ska hinna med allt jag har tänkt. Jag vill leva i hundra år men aldrig bli gammal! Prinsessan Madeleine har blivit mamma och det är ju kul för henne, men varför blir alla andra som inte känner henne helt till sig?