Länka din blogg här (dagligen)
Hej hej!
27 år, bor i Stockholm, blir tvåbarnsmamma till sommaren.
Har många trogna som följer mig på min resa. Kanske du oxå vill göra det?
livetsunderbarastunder.bloggplatsen.se

Hej hej!
27 år, bor i Stockholm, blir tvåbarnsmamma till sommaren.
Har många trogna som följer mig på min resa. Kanske du oxå vill göra det?

27 år, bor i Stockholm tillsammans med min 3 åriga son, fästman och pittbullterrier Nicki. Väntar barn nummer två som ska komma i sommar.
I min blogg finns det något och läsa för alla! Välkommen!

Kom in och läs en blogg som bjuder på det mesta!
Jeanette, 27 år, lever med fästman, min 3 åriga son och våran pittbulltik Nicki.
Vi väntar vårt andra barn som ska komma till sommaren.
Har många trogna följare!

Hej!
Kom in och läs en blogg som bjuder på det mesta och lite till.
Jeanette, 28 år, lever med fästman, vår 3 år gamla son och våran pittbulltik Nicki. Vi är en familj som sällan har tråkigt. Det är full rulle och vi hittar ofta på en massa kul.
Vi väntar vårt andra barn som ska komma till sommaren.
Jag har många trogna följare!

Välkommen in i min värld.. småbarnsliv, mode, inredning, privat, personligt, resor, recept. Ja det finns lite smått och gott och läsa om. Något för alla! Jag bloggar dagligen och har gjort det sen 2009.
Lever med min fästman D som jag så fint kallar honom på bloggen. Vi har världens goaste son som är 3,5 år och som blir storebror inom kort. Jag går in i v 32 nu..
Har många trogna fina läsare!

Hej!
Välkommen in i min fantastiska värld.. familjeliv, shopping, mode, inredning, personligt,, träning, resor, recept och massa massa mer!
Jag är 28 år och bor i Stockholm med min fästman, våran 3.5 år gamla son och våran pitbulltik Nicki.
Jag väntar barn nummer två och är gravid i v 33 nu.
Jag har många trogna fina läsare 

Jeanette, 29 år. Bor i Sthlm tillsammans med min fästman (D), våra två guldklimpar Lias & Noomi & vår hund Rocco. I vår familj är det alltid fullt ös! Personligt, träning, shopping & resor är lite av det du kan hitta här….