• Upptagen

Smartson-Tråden

Jag har testat smaksatt grädde, nån grej man hade i tvättmaskinen som skulle samla upp färg och uhm... vet att jag SKULLE testa två saker som jag inte kunde hitta i nån affär.

Det som är synd med smartson är att man ofta får så liten mängd att testa, blir inte som buzzador att man kan bjuda vänner, vilket är lite trist.

• Upptagen

Jaa, jag får testa vileda 1-2-3 eller vad den heter, den där moppen! Ska bli kul och verkligen en perfekt grej för oss som har 2, snart 3 barn och dessutom bor på gård med hästar och det dras in MÄNGDER med lera...

• Upptagen
    colin2010 skrev 2011-12-05 21:55:07 följande:
    @tussilago när fick du reda på att du fick testa den? Eftersom dom h skriver ut listor längre vad de verkar som .
    Häromdagen bara, och idag ringde de från transportföretaget så de ska leverera den till dörren nu på förmiddagen.
  • Upptagen
    0rion skrev 2011-12-06 11:40:51 följande:
    dum fråga kanske, men de saker man får testa får man behålla dem? jag menar saker som tex elektronikapparater.
    Ibland, ibland inte, oftast tror jag? Det brukar stå när man söker.

Fick moppen idag, den var smidigare än jag hade trott! Verkar riktigt bra!
  • Upptagen
    Jossii skrev 2011-12-09 14:31:27 följande:
    Jag fick testa vileda 1-2-3 moppen eller vad den heter. Oj så bra den är! Mycket bättre än förväntat :)
    Ja jag gillar den också! Men skulle bra gärna haft hinken som man kan ha för att krama ur och rengöra moppen med...
Svar på tråden Smartson-Tråden