Inlägg från: tillsammansblirvi3 |Visa alla inlägg
  • tillsammansblirvi3

Ovitrellespruta - ehöver pushning!!!

Jag ska nu på eftermiddagen ta min ovitrellespruta, den första jag tar och jag ska ta den på mig jsälv! Mår illa av nervositet och är alldeles svettig i handflatorna - JAG HATAR SPRUTOR!!! Och att ta den på mig själv till på köpet, åååh vad jobbit detta är!

Någon som känner igen sig och kan ge tips på hur man ska få bort detta och bara ta den? Är ju alldeles skakig på handen nu!

• Svar på tråden Ovitrellespruta - ehöver pushning!!!
  • tillsammansblirvi3

ja det är så jag måste tänka - varför jag gör det. Tyvärr finns det ingen annan som kan ta den på mig, jag måste göra det själv. Men nu är jag på gång här. Sitter med sprutan förför mig och laddar upp mentalt. Det är ju liksom över på 10 sekunder. Fick du några biverkningar av sprutan?

• tillsammansblirvi3

nu är den tagen! Jag är såååå stolt över mig själv! skakar som ett asplöv, men jag gjorde det! Nu hoppas jag att det ska bli ett mirakel av detta!Solig

• tillsammansblirvi3

Oj, vilken resa!! Men det är det ju som sagt vär, bara man får ett litet underverk!
    Jag äter pergotime, har avslutat tredje försöket nu, då det är bara att hålla tummarna igen för ett plus i slutet på nästa vecka!

Svar på tråden Ovitrellespruta - ehöver pushning!!!