• fröken fru

Zonterapi

Tycker bara att det är märkligt att man går in på en tråd som denna när man själv inte har den problematiken, för att ge info till oss som har svårt, att vi själva ger varandra tips och råd är väl en sak men ja, bara något som jag personligen reagerade på, förstår att djungel telegrafen varit aktiv hi hi

• fröken fru

Jag antyder ingenting, jag i frågasatte något jag tyckte var konstigt, barnlösa som vill ha zonterapi brukar söka upp detta själva och inte tvärt om, vad du heller inte tycks förstå
    BLUR ROSE är att detta är mina reaktioner, jag talar inte för alla
    och vad min ärlighet beträffar förstår jag inte vad du menar

sen förstår jag inte heller vad du blir så otrevlig mot mig i dina inlägg och i min gästbok för
    jag har rätt att tycka precis vad jag vill

och nej jag är inte ute och cyklar

Får man inte i frågasätta här på FL

• fröken fru

Ts är på väg att starta upp, det nämner hon själv, jag har aldrigt påståt någonting, men jag reagerade för det, och det är sannerligen upp till mig
    Får man inte reagera och uttrycka det

• fröken fru

Helt rätt och riktigt, vad är det jag påstår, jag undrar, och hon håller på att starta upp eget det säger hon ju själv

• fröken fru

Dessutom är det det värsta jag vet när människor försöker att dra fördelar av andra människors sårbarhet och högsta drömmar,det var därför jag reagerade för det var så jag tolkade det hela

Mina reaktioner enbart

• fröken fru

Vad är det som gör att du hänger upp dig på vad jag skriver, vart vill du komma du har ju citerat mig, vill du att jag ska säga att jag har fel som reagerar och be om förlåtelse för det, är du någon som bestämmer reglerna här eller ??????????

• fröken fru

Jag ifrågasätter vad jag vill tyvärr, du försöker att hänga ut mig genom att påstå att jag inte kan stå för vad jag skrivit, alla kan ju se vad jag har skrivit
    Du kanske misstolkar eller vill misstolka
    inte vet jag

Svar på tråden Zonterapi