Inlägg från: maja under eken |Visa alla inlägg
  • maja under eken

Zonterapi

Jag har gått hos en Osteopat men d var innan vi försökte bli m barn. Kan en sån veta nåt om Fertkotan?

Jag går hos en akupunktör, sen i våras, mig hjälper d iaf psykiskt. Mår mkt stabilare när jag varit hos henne. Hon e utbildad TCM akupunktör

kram

• maja under eken

Jag ska på zonterapi på tisdag kväll! Jag har oxå PCO o fått ett ma. Tidigare har jag gått på akupunktur men d var så stressande då d tog ett par timmar o jag kunde bara komma dit under arbetstid. D räcker ju liksom m alla dom läkarbesök man får försvinna iväg på.. Annars var jag väldigt nöjd m akupunkturen, jag kände mig mer harmonisk dagarna efter.

Terapeuten jag ska gå t på tisdag pratade om att hon har en bra stencil på en fot som hon ska rita in alla punkter på så jag kan trycka på mig själv när hon åker på semester 2 v i maj, detta f att inte få för långt hopp mellan gångerna. Jag ska gå 1 ggn/v nu i början.

Hon sa även att jag skulle köpa Rölleka-te, vet nån av er varför? Den info jag hittar e att d hjälper om man har problem m magen, hemorojder o nåt mer va d va, men d stod inget om fertiliteten.

kram kram

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!!
Svar på tråden Zonterapi