Vällingvärmare
Är det någon som har synpunkter på vällingvärmare? Har tänkt köpa en sådan för jag tycker att det verkar smidigt framförallt på nätterna. Vad ligger dom i pris och är det i barnaffärerna man köper dom?
Är det någon som har synpunkter på vällingvärmare? Har tänkt köpa en sådan för jag tycker att det verkar smidigt framförallt på nätterna. Vad ligger dom i pris och är det i barnaffärerna man köper dom?
Det tar ca 10 minuter för att en flaska ska bli drickvarm. Då tar det betydligt kortare tid att springa ner till köket och värma en flaska i micron
. Vi har en flaskvärmare som man kan koppla till cigarettuttaget i bilen, och det är smart. Vi har nog använt den 2 gånger på 1,5 år
.
Jag har en sådan, men tycker kanske inte att den e så bra.
För att den ska "funka" så ska du ha välling/ersättning stående färdigt(kallt) och sedan värma. Den jag har (phillips) tar sån himla tid, då går dt fortfare att han kokt vatten i en termos,blanda och låta svalna i kallt vatten.
Min son skrek som bara den medans jag väntade på att maten skulle bli klar.
Min kostade runt 300-400 kr. Ja du köper dom i babyaffärerna.
men du kan ju använda en sån sedan till att värma burkmat.
vi har en som vi använde en vecka i somras och en (!) gång i bilen... nu fick vi den av en bekant så jag är glad att jag inte köpt den ny eller så. Satsa pengarna på något annat är mitt tips.
är inte heller så förtjust i vår, fick den i julklapp så vi har ju inte betalat den själva så det är väl bra iallafall. vi åker mkt på bilsemester så då kan den nog komma till användning, men jag skulle aldrig betala 400 kr för den bara för det.