Vilket BF datum har vi?!
Jag har som sagt bf runt 22a. Är idag 5+1 och kan inte längta med till nyår då 11+0 :D
Hur mår alla?
Jag har som sagt bf runt 22a. Är idag 5+1 och kan inte längta med till nyår då 11+0 :D
Hur mår alla?
Jag mår ganska bra, mår illa men inga kräkningar, ont i brösten, ryggen och magen, men det är uthärdligt iaf :)
Ska försöka ringa mvc i morgon och få en tid för inskrivning.. kan ju även vara bra att få bekräftat att den lever där inne.
Uscha, inte kul med illamående det har jag också fått. Är det ett vul du vill göra för bekräftelse?
Inskrivning ska jag på 6/12, blod prover i julveckan och bm 6/2-12 trodde man gick oftare till bm...
Jag har gjort vul för 1 veckan sen och då kunde han inte se hjärtat så ska iväg på torsdag igen för att få se.
:)
Nu har kräkningarna börjat haha, bara att gilla läget antar jag. Ja ett vul precis :)
Okej, hur långt har du gått när du ska på inskrivningen?
Hur gick det denna gång då?`kunde dom se något hjärta?
Jag ska på inskrivning nästa vecka, 6 dec. Vul blir på torsdag 13.20.
Är lite nere idag då jag INTE ALLS känner mig gravid, inte minsta lilla :( Vill gärna ha torsdag idag så vi får veta om ynglet är som ska.
Hur mår vi nu då? Berättat för några än?
Idag känner jag mig garanterat gravid :) Mår illa som bara den och är super svullen, tittade mig i spegeln och ser ut som jag är i månad 5.. oj oj, Hur ska detta gå på jobbet idag... Min gyn ringde igår kväll och frågade om jag ville komma idag kl.16 istället, Yes! Nu får vi se vårt lilla mirakel :)
Hej Hej
Jag ska bli mamma 1:a juli och är i 10:e veckan. Har redan varit hos på första besök eftersom det var första barnet men nu på Torsdag ska gå den riktiga då man gör hela blod test och sånt :) Jag längtar efter att komma i vecka 12 då jag slipper mardrömmar om missfall :(
Kan man se sin bebis i så tidig skede? trodde man fick bara en tillfälle då det är mellan vecka 16 till 20 ?
Ultraljud kan du göra Hur många du vill, det är att det inte är gratis, 320:- som ett vanligt gynbesök. Kul att du snart når v.12, sj så tänker jag knappt på mf. Jag tror att om man oroar sig för mycket och tänker på det konstant så är det större risk att det sker. ( ingen vetenskap bskom möjligtvis plaseboeffekten) Välkommen till gruppen JazzKatten :)
Tack :) för infon. Nä det är sant på vaken tid brukar jag smeka magen och säger till min baby att den ska kämpa och hålla sig stark och frisk :) kompensera för dåliga energi den får på natten :)
Hej inte skrivit på ett tag.
Jag känner mig ganska gravid faktiskt, kräks som en gris och har jätte ont i brösten. Har inte tagit mig för att ringa och boka tid för inskrivning än, jäkla telefontider man ska passa.
Hur går det för alla?
Vad har jag missat? :)