Han hotar att lägga ut "PRIVATA" bilder på nätet!!
- VARNAR PÅ FÖRVÄG ATT DETTA INLÄGGET KANSKE KAN VARA SVÅRT ATT FÖLJA, DÅ JAG SITTER HÄR I ÅNGEST OCH PANIK-
Ja... Vad fan gör man? Jag vet inte ens hur jag ska börja... För att du ska kunna förstå varför detta har hänt måste jag egentligen gå igenom och förklara det som tidigare har hänt i vårt förhållande och ärligt talat tror jag ingen orkar höra det...
TILL SAKEN:
Mitt... Ex... ringde inatt runt halv 1, förklarar hur falsk jag är, att jag är äcklig och hur mycket han hatar mig. Att han aldrig vill se mig igen. Detta är på grund av att han gjorde mig väldigt ledsen förut och jag gjorde misstaget att dela med mig av detta till en gemensam vän. Dels pga en sak som hände igår natt och sen en gång tidigare då han inte var snäll mot mig. Nu hotar han med att han ska lägga ut "privata" bilder på mig som jag, i min naivitet, skickade till honom.
Jag vet själv att det var idiotiskt att ens ta sådana bilder... Men vad säger man? Kärleken gör en blind... Inte förstod jag att han någonsin skulle vilja förstöra mitt liv eller göra mig illa.
Samtidigt, trots allt som hänt, så älskar jag honom så otroligt mycket och jag känner mig så patetisk på grund av det. Jag brukar själv tänka: "Gud vad svaga personer det finns, som inte har makt nog att lämna en destruktivt förhållande. De är ju patetiska." - Nu sitter jag där själv. Utan självrespekt. Efter en tidigare natt fylld av förnedrelse och är så djupt sårad och snart så är det kanske det har gått ytterligare ett steg... Vad gör man då? Kommer sådana bilder ut på internet stannar de ju där. för alltid.
Hur FAN kunde jag vara så JÄVLA korkad?!
Vet dessutom inte vad jag vill med det här inlägget.... har ju inte en fråga direkt. Vill mest bara skriva av mig, veta att någon där ute vet om det...