• Rutelsa

Kraftig blödning 6 dagar innan mens??Snälla behöver råd

Hej jag och min sambo har försökt få barn sedan jag i slutet av februari tog ut min pstav. Jag har inte de senaste 22 månaderna plussat fast ändå haft symtom (tyckte jag) hehe :)

Men nu denna månaden har vi inte alls tänkt på barn utan mara haft sex när vi velat men för första gången låg vi nu samma dag som jag hade ägglossning o även flera gånger innan o efter(herre vad det gick vilt till) nej men inte alls som de andra månaderna :)

Jag har alltid haft mens 27 alltså alltid inte en dag tidigare utan kanske natten till 28 som senast. Men redan i lördags så kollade jag i trosan o det var liksom brun flytning o jag tänkte bara, va fasen är detta? Har aldrig vart så tidig innan o idag har jag mens verks liknande, jag svettas hela tiden o r jag tänkte tillbaka så vet jag att jag druckit hela tiden (jag som dricker så dåligt) o inte haft någon större matlust til nått. Detta är sånt jag kommit på nu och inte alls något jag grubblat på innan. Vad är det med min kropp? Skulle det kunna vara att ägget fäster sig eller bara tråkig för tidig mens? Men som sagt har ALDRIG hänt tidigare? Hm tacksam för svar ??

Svar på tråden Kraftig blödning 6 dagar innan mens??Snälla behöver råd