Stickningar i brösten?
Hur många har vart gravida och haft stickningar i brösten ? . Det strålar ut i bröstvårterna typ bakom dom... Är det ett graviditetssymptom ? jag är på BIM-9. Snälla nån som vet ?
Hur många har vart gravida och haft stickningar i brösten ? . Det strålar ut i bröstvårterna typ bakom dom... Är det ett graviditetssymptom ? jag är på BIM-9. Snälla nån som vet ?
Precis så hade jag... Plusade idag på bim -2 efter mååååånga försök och ett mf :)
Kan du förklara hur det kändes för dig ??=) Hade du några andra symptom och när började stickningarna för dig ?
Jag är på BIM+4 och har kännt av lite hugg/stick i mina bröst. Varit snabbt sen försvunnit igen, dock har mina bröst varit extremt ömma i över en vecka nu. Jag har inte testat mig än, mina gravtest kommer imorgon med posten så ska se om jag är gravid eller inte. Dessutom har jag varit extremt trött, haft halsbränna, svullen mage, sugen på mat och ont i ryggen.
Dessutom är mina bröstvårtor extremt känsliga vid beröring
Jag vet att det är individuellt för alla hur man mår, men det kanske är en hjälp. Jag hoppas jag får ett + imorgon
Hej!
Min senaste mens var 15 februari och detta är första gången för oss att prova. Jag inbillar mig nu dock att jag redan skulle vara gravid. Hade ägglossning 1 mars tror jag och vi har haft sex både före och innan men jag tycker att jag känner stockningar i både brösten och nedre delen av magen. Blir spännande att se vad detta är, inbillning eller bebis eller att jag är sjuk! Hoppas dock inte på det sistnämnda. Lycka till alla :)
puff