• Anonym (latmasken)

    Knulla på arbetstid

    Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

     

  • Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Anonym (latmasken)
    Rikard skrev 2011-11-23 20:26:08 följande:
    För oss porrstjärnor ingår det i arbetsbeskrivningen att vi ska knulla.
    Du blev påkommen alltså. Men fick behålla jobbet ändå
  • Anonym (...)

    Min man kommer hem regelbundet från jobbet för att sätta på mig. Han är hantverkare och kommer förbi hemmet vid alla tillfällen han får. Han kan få sparken, absolut! Om hans chef nu får reda på att han är hemma och sätter på sin fru på arbetstid men den risken är inte så stor (han brukar skylla på att han äter lunch hemma).

  • Anonym (latmasken)
    Rikard skrev 2011-11-23 20:38:16 följande:
    En kollega och jag blev påkomma med att inte knulla. Det blev avsked direkt.
    Så nu har du ett vick som fluffer istället?
  • Anonym (hmmm...)

    Jag fick en avsugning av en städerska på min firma för många år sen...
    Men det bräckte min sambo i våras, när hon va med sin chef upprepade gånger på konferenser och kurser på andra orter som dom planerat tillsammans!
    Min sambo är helt klart kontorsråtta! 

  • Anonym (latmasken)
    Anonym (hmmm...) skrev 2011-11-24 00:34:25 följande:
    Jag fick en avsugning av en städerska på min firma för många år sen...
    Men det bräckte min sambo i våras, när hon va med sin chef upprepade gånger på konferenser och kurser på andra orter som dom planerat tillsammans!
    Min sambo är helt klart kontorsråtta! 
    Det är det jag trott hela tiden. Hantverkarna får sätta på nån enstaka hemmafru om året, medan kontorscheferna får knulla sekreteraren varenda dag.
  • Anonym (zzzz)
    Anonym (latmasken) skrev 2011-11-24 00:41:25 följande:
    Det är det jag trott hela tiden. Hantverkarna får sätta på nån enstaka hemmafru om året, medan kontorscheferna får knulla sekreteraren varenda dag.

    Chefer knullar alltid mest....

  • Anonym (Njut av livet)

    Hade en kollega som tände till på mig. Hon tryckte sig emot mig när det blev dans på en personalfest. Jag besvarade den täta dansen och efter något halvår var det dags igen. Det fortsatte sedan  och vi kramades och hånglade då och då. Kontorsförrådet blev ett av våra ställen.
    Hon ville att jag skulle knulla henne och hon blev stenkåt när jag tog i henne.
    "Tänder du på min kropp" frågade hon nästan varje gång. Svaret fick naturligtvis bli JA.
    Hon klädde sig sexigt och gick gärna i korta kjolar och högklackat.
    Vi var båda gifta och hade barn så det fick rinna ut i sanden efter några år. 
    Något fullbordat knull blev det aldrig. 

  • Fool
    Anonym (zzzz) skrev 2011-11-24 09:52:27 följande:

    Chefer knullar alltid mest....


    Ja , vad ska de annar med undersåtar till Glad
Svar på tråden Knulla på arbetstid