• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Anonym (Bigone)

Hade mkt mailkontakt med en ung tjej på jobbet (20 år och jag 42), i vårat jobb var vi tvungna att maila rätt mkt pga av jobbet med varandra.

Kom inte ihåg av vilken anledning vi kom in på frisyrer men hon kom med antydningar om att hon var helt rakad,och då hon ör långhårig så var det inte svårt att räkna ut vad hon menade, så jag skrev: Bevisa det...:)

En timma senare möttes vi i källaren och hon visade glatt upp fittan....sen sög hon av mig medans jag pullade henne i bägge hålen. Träffades 20-30 ggr till på arbetstid.

• Anonym (Skåpbilstjej)

Har blivit knullad i skåpet på en skåpbil

• Anonym (chefen)

Hej !
    Jag har haft sex med en av mina anställda mer än 100 gånger :)
    Överallt men mestadels ute i det fria :)   Hon är 15 år yngre och våran relation är hemlig, då vi båda är gifta....
    Faktum är att det är det skönaste sex jag haft !!!

• Jepp jappp

Ja, har haft sex på jobbet många ggr.

Min kille brukade köra förbi och vi brukade ta snabbis i bilen med lång härlig hångel.

• eber4
    Läraren skrev 2015-01-22 03:10:13 följande:

Hade jobb som gymnastiklärare på en gymnasieskola. En kvinnlig kollega började dyka upp i skolan med stay-ups och korta kjolar, vilket hon inte gjorde någon större hemlighet av varken för oss kollegor eller elever. Till slut började det går rykten bland eleverna och att hon till och med låg med elever lite då och då. När jag konfronterade henne om hennes beteende och utmanande kollektion fick jag mig en privatlektion i vilorummet och på att det inte var sant. Hennes man var fd. ishockeyspelare och hon ville enbart ha lite uppmärksamhet vilket hon tråkigt nog saknade hemifrån då han enbart hade sitt fiske i huvudet. Själv hade jag ett knepigt förhållande hemma som knakade i fogarna och en dotter på några år. Så jag lät mig spela med i två år, tills jag insåg att det här inte var något som skulle leda till något som skulle bli roligare än en kvart i vilorummet några gånger i veckan. För att få slut på det gick jag vidare på ett annat jobb på en annan skola. Helt sjukt och jag ångrar mig något så enormt.

"Hennes man var fd. ishockeyspelare och hon ville enbart ha lite uppmärksamhet vilket hon tråkigt nog saknade hemifrån då han enbart hade sitt fiske i huvudet."

Glasklar mening
  • Pia 511

Med en kollega, hur underbart skönt var det inte. Han pullade, jag sög och sen knullade vi med risk för att bli upptäckta av kollegor. Hur upphetsande och skönt som helst, troligen beroende på upptäcktsrisken. Tyvärr har han nu slutat, men kontakten är återtagen

• Frökenfrykena

Ja, med min manGlad. Händer att ha tittar förbi kliniken någon gång ibland (när jag inte har några inbokningar) och har sex.
    Min sekreterare brukar märka det och ibland är vi lite extra högljudda/kommentera lite extra för att "retas" med henne.
    Ska tilläggas att vi har arbetat länge tillsammans och att jag är rätt säker på att det är ok för henne

• Noname00
    Frökenfrykena skrev 2015-02-01 09:59:56 följande:

Ja, med min manGlad. Händer att ha tittar förbi kliniken någon gång ibland (när jag inte har några inbokningar) och har sex.
    Min sekreterare brukar märka det och ibland är vi lite extra högljudda/kommentera lite extra för att "retas" med henne.
    Ska tilläggas att vi har arbetat länge tillsammans och att jag är rätt säker på att det är ok för henne

Är du läkare? :)
  • Anonym (Förvånad)
    Frökenfrykena skrev 2015-02-03 12:49:30 följande:
    Psykolog, så ja på sätt och vis;)
    På sätt och vis? Psykologer är inte läkare, vare sig på sätt och vis eller annat sätt.
Svar på tråden Knulla på arbetstid