• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Anonym (Pissungen)

Asså, att knulla på arbetet är ju en sak, men att knolla är något helt annat.

• Man 78
    Anonym (23år) skrev 2025-06-11 03:43:10 följande:
    nej hans jobb på sin taxi
    Men under arbetstid för dig alltså, vad jobbade du med?
  • Anonym (Lärare)

Jobbade på Komvux för ett par år sen och hade en kvinnlig elev som var otroligt flörtig under hela sin kurs. Jag ignorerade det hela och gjorde mitt jobb, men dagen innan hennes slutprov stötte vi på varandra på krogen. Då blev det riktigt flörtig stämning och dagen efter, när hon skrivit klart och lämnat in sitt prov och jag inte längre var hennes lärare hade vi sex på handikapptoaletten. Hennes provresultat var dock inte jättebra, men men. 

• Anonym (Pissungen)
    Anonym (Lärare) skrev 2025-06-15 09:51:57 följande:

Jobbade på Komvux för ett par år sen och hade en kvinnlig elev som var otroligt flörtig under hela sin kurs. Jag ignorerade det hela och gjorde mitt jobb, men dagen innan hennes slutprov stötte vi på varandra på krogen. Då blev det riktigt flörtig stämning och dagen efter, när hon skrivit klart och lämnat in sitt prov och jag inte längre var hennes lärare hade vi sex på handikapptoaletten. Hennes provresultat var dock inte jättebra, men men. 

Där tor du en stor risk. Hade det kommit fram hade ditt omdöme kunnat bli kraftigt ifrågasatt och hade nog blivit svårt att arbeta kvar där.
  • Anonym (Lovisa)

Jag kör lastbil och kör både lokalt och längre sträckor. Har ofta sex med min galet snygga chef som också råkar vara min kompis pappa. Har hänt på kontoret, i olika lastbilar, i verkstan osv.... Senaste veckan har vi nog haft sex varje dag. 

• Anonym (Annis)

Jag jobbar inom städ. Efter något år fick jag bra kontakt med en kille på mitt område. (Båda var singlar då) Pratade en del, både behövde det då. Blev någon kram. Sågs mer avskillt, pratade, blev någon kram. En person såg oss men nämnde det aldrig. Efter någon mån började vi ha sex. Toaletter, förråd. Ingen kom på oss. Träffades till och från i många år. Han bytte arbetsplats. 
    Fick under tiden vi träffades veta att han vara sambo men bara flr barnens skull. Kändes konstigt me  han ville ses ändå.
    Blev att vi träffades ute ett antal gånger efter han bytte arbetsplats. Nu träffas vi inte längre. Har fortfarande kontakt via nätet. 
    Jag har sedan några år en sambo. Inget intresse av att träffa andra. 

• Anonym (Mr Junior)

Som denna em. I mötesrummet på arbetet. Bara undertecknad och en underbart sexig dam på kontoret. Alla och är hemma för att förbereda sig till långhelgen.
    Trevlig Midsommar!
    P.S Ber om ursäkt för att det är lite kladdigt på bordet i konferensrummet.....Glad

• Anonym (Lassekongo)

Vi träffades på en konferens på jobbet och hamna i säng.. sen blev det middag och träffar på mitt hotell när jag var i stan. Trevligt minne 😊

• Anonym (Hojåkare)

Arbetsuppgifter och lönen avser heltid. 
    Vad är det för simpelt arbete?  Patetiskt!

Ett "typiskt manlig fenomen" när hjärnan tänker porr/ porrfilm i tid och otid. 
    Då har man en porrskadd hjärna. 
    Arbetstid - lön

Tragiskt

• Anonym (Omplacering)

Det här hände med nattpersonalen där jag jobbade som gjorde det på jobbet, de blev särade på och omplacerade, fick inte jobba ihop längre. 

Anhöriga till brukare hade slagit larm. 

Det var tråkigt tyckte jag för med det nattskiftet så hade de bytt blöjor på brukarna, hjälpt morgonpigga brukare att gå upp osv. Så de fungerade mycket bättre än det andra skiftet trots detta 

Svar på tråden Knulla på arbetstid